Gość popencjusz Opublikowano 5 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2014 tak teraz na zimno to czytam i pisaliśmy grzes08 w sumie dokładnie o tym samym tylko innymi słowami : podciśnienie zaciąga cięgno do gruszki a sprężyna je z niej wypycha.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/10/#findComment-516670 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość grzes08 Opublikowano 6 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2014 dokładnie tak jest   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/10/#findComment-516838 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Supel123 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 A więc trochę czasu minęło...na usprawiedliwienie powiem, że robiłem remont w 3 pokojach Viki mam, Viki jeździ, ba jeździ lepiej niż jeździła. Tak jak mówiłem, DPF był przytkany (na własne życzenie...zbyt krótkie odcinki, ciągle niedogrzany, przedostatnie wypalanie sygnalizowane migająca kontrolka świec żarowych mówiąca o prawie zapchanym DPFie) Turbo nie tyle co się rozszczelniło, lecz wałek dostał o wiele za duży luz wzdłużny. Turbo zregenerowane, wsadzone do auta, jazda do tunerów którzy usuną DPF - pierwsze 200km zalecane jest delikatne obchodzenie się z regenerowana turbina więc nie deptałem go. Filtr usunięty, nadal delikatnie jeżdżę lecz czuję, że nadal to nie jest ten samochód. Zrobiłem trasę ponad 1000km, nic nie uległo zmianie. Więc oddałem auto w celu naprawy gwarancyjnej. Po krótkich oględzinach, pomiarach wyszło że turbo dmucha prawie stałym ciśnieniem. Pierwsze przypuszczenie: gruszka. Sprawna, lecz jakiś debil kręcił przy śrubie...grucha ustawiona na nowo. Drugie geometria w turbo. Bingo. Geometria uległa awarii podczas dużego ciśnienia zwrotnego. Aktualnie dmucha zajebiście   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/10/#findComment-518697 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Drugie geometria w turbo. Bingo. Geometria uległa awarii podczas dużego ciśnienia zwrotnego. Co masz myśli pisząc to?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/10/#findComment-518706 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 18 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2014 Jakies brednie uslyszal i teraz powtarza nie ma sie co rozczulac. Powodzenia z regenerowana turbina. No i ten sam fakt co zawsze mowie- po co sie wysyla gruszk eod turbiny dajac ja do regeneracji?? Chyba po to by wlasnei rozregulowali bo lubia tam pakowac łapy.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/10/#findComment-518708 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Supel123 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2014 (edytowane) Widze wesol ze pozjadales wszystkie rozumy swiata Z takim nastawieniem zycze powodzenia w reszcie zycia co do auta, to grunt ze jezdzi i ma sie dobrze (odpukac w niemalowane) Co do geometrii to z pewnoscia haslo ulegla awarii dla kogos kto rozumuje moze oznaczac zapiekla sie, bo DPF zarabany byl, bo cisnienie spalin nie mialo ujscia to i kierowniczki mialy ograniczone ruchy Edytowane 22 Stycznia 2014 przez Supel123   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/10/#findComment-519297 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 co ma cisnienei spalin do ruszania kierowniczkami w turbo?? Nic. zapiekanie sie kierownic to wina stylu jazdy oraz innych dorbnych rzeczy. DPF zapachany to nie tak ze nie ma coakowicie ujscia. Zpachany to ograniczony przeplyw. Inaczej silnik zaraz by zgasl jakby bylo zatkane kompletnie a moz ei nawet by rozdupcyło wklad tego DPFa jakby naroslo cisnienie po dobrej przegazuwie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/10/#findComment-519609 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Supel123 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2014 Hm... moj styl jazdy napewno nie przyczynil sie do zrabania kierowniczek turbo Tak, DPF nie byl uwalony calkowicie bo pewnie plecionka by poszla ale auto ewidentnie dudnilo na biegu jalowym. Tak naprawde nie dowiemy sie co bylo przyczyna. Zaklad moze mowic swoje, a prawda moze byc taka ze zle cos porobil przy regeneracji i dopiero teraz przy naprawie gwarancyjnej dobrze to zrobil.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/10/#findComment-519708 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 DPF sie tak nie zapcha by nic nie przepuszczal i by mialo plecionke rozwalic. Wydaje mi sie ze by i tak nie rozwalilo bo w spalinach nie ma az takiej mocy. Predzej by wywalilo wklad w filtrze DPF albo katalizatorze. Geometria sie zapycha od tego ze przede wszystkim nie rusza sie w swoim zakresie pracy czyli jazda z obrotami do 3000 albo i nawet nzej powoduje ze geometria jest w pozycji caly czas przymknietej. To jak sie nagromadzi tylko mala warstewka sadzy to juz sie zablokuje. JAk sie juz w tym monecie zablokuje to dalsz ejedzenie powoduje ze narasta tam ta sadza tak ze jzu nawet kilofem nie ryszy sie tej geometrii łopatek. Geomeria sie zapieka tez w autach bez DPF i w ycietymi katalizatorami wiec... wiadomo.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/10/#findComment-519828 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Supel123 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Wiadomo, ze nie po to robi sie program aby emerycko jezdzic Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/10/#findComment-519853 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.