Gość popencjusz Opublikowano 24 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Stycznia 2014 Koledzy ale odbiegamy za bardzo myślami od sedna tego tematu stworzyłem go by Forumowicze wymieniali się swoja wiedzą na temat logów i ich analizy pod kątem szukania błędów.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/11/#findComment-519868 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primo86 Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 (edytowane) Jestem od niedawna posiadaczem Zafiry B, 1.9 120KM. Ostatnio odczułem braki mocy. Doczekałem się błedu P242F. Samochód praktycznie przestał jeździć. Po tygodniu czyszczenie EGR (niestety nie samodzielnie, brak zdolności mechanicznych:) Samochodem da się już jeżdzić, ale mam odczucie że z miesiąca na miesiąc ma coraz mniej mocy. Zauważyłem też, że pod obciążeniem przy przekraczaniu 2000 obrotów, coś za głośno pogwizduje. Jak dodam gazu, to dopóki nie osiągnę wymaganej prędkości słychać doś głośny świst. 5 bieg, 100 km/h na liczniku, pedał w podłogę i praktycznie zero reakcji. Dopiero jak puszczę gaz i jeszcze raz dodam to zaczyna żwawiej się rozpędzać. Brakuje mi jakoś takiego kopnięcia jak dam gaz w podłogę, nawet na niższych biegach. Wiem, że to ciężki samochód i 120 KM to nie za dużo, ale troszkę powinno wciskać w siedzenie. Poptrzcie w logi i czekam na jakieś sugestie. Link do dynamicznych logów: https://drive.google.com/file/d/0B48bDbC3obO0WFNfZjYtZ2djcUk/view?usp=sharing I trochę danych na wykresie. (1-100 km/k) Edytowane 4 Maja 2015 przez primo86   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/11/#findComment-582682 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 slabo czytelne. To tak jabys mi dawal metra do zmierzenia czegos w mm albo ulamku mm. Zrob to pozadnie jeszcze raz tak bym mial doladowanie żądane i rzeczywiste. Nie potrzebny jest mi EGR czy inne smeici. Mam miec dane z doladowania oraz obrotó silnika i czas. PRzyspieszaj an w maire wysokim biegu np 4 lub 5 ale od obrotów okolo 1500. Po drodze ne puszczaj i nei popuszczaj pedalu gazu tylko caly czas ma byc w podlodze na 100% Pomiar z godziny czy z 15 minut tez nie jest potrzebny. 2 minuty i wszystko jasne jest.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/11/#findComment-582694 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 5 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2015 Racja. Skoro taki zmulony jest to sprawdź też czy jest różnica na odpiętym przepływomierzu. Nie widać czytelnie ale wartość zmierzona na nim jest niższa niż zadana więc od niego trzeba zacząć. Oczywiście prawidłowo wykonaj test jak pisze wesol.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/11/#findComment-582712 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primo86 Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 (edytowane) Witam, Nie zaznaczyłem sobie wątku do obserwwanych i nie widziałem odpowiedzi. Poniżej wykresiki z wczoraj. Pierwszy na 4, około 60km/h i pedał w podłogę. Obroty podzieliłem na 10 żeby na jednej skali się ładnie pokazało. Drugi wykresik z trasy, 5 bieg, prędkość ponad 100 km/h i też pedał w podłogę. Edytowane 10 Maja 2015 przez primo86   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/11/#findComment-583241 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 masz nidoladowanie turbiny wiec i mocy nie bedzie. Problem z wysterowaniem suszary jest. Poza tym nadal zle robisz te logi. Czego tu mozna nie rozumiec to ja nie wiem. Wbijaz bieg 4 lub 5 i z obrotów 1200-1400 ogra 1500 przyspieszasz na tak wysokim biegu z pedalem gazu w podlodze. Bedzie to oczewiscie pryzspieszanie zabijajace dwumas i i mulenie nieprzecietne ale od jegnego razu czy 3 takich nie usmiercisz dwumasy i tyłka tez nie urwie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/11/#findComment-583249 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primo86 Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 masz nidoladowanie turbiny wiec i mocy nie bedzie. Problem z wysterowaniem suszary jest. Co masz konkretnie na myśli z tym wysterowaniem. Logi nagrałem jak na wekend jechałem, zanim jeszcze przeczytałem ten post. Jutro postaram się poprawić i zrobię tak jak napisałeś.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/11/#findComment-583306 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BENY72 Opublikowano 10 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2015 Primo 86 a naprawiłeś to o czym błąd mówi?? P242F Sygnał czujnika ciśnienia filtra cząstek stałych poza zakresem Masz DPF zabity i przez to ten brak mocy,ew.czujnik trafiony. I jak mniemam auto po mieście głównie używane.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/11/#findComment-583311 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primo86 Opublikowano 11 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2015 Nie ten numer błędu podałem. Najpierw pojawił się błąd P2279 i wtedy strasznie mulił. A P242F pojawił się po wyczyszczeniu EGR. Skasowałem błąd i przegoniłem samochód w trasie. I już się więcej żaden z nich nie pojawił. Patrzyłem na DPF i się ładnie wypalił. Mam nadzieję że teraz dobrze nagrałem. 4 -bieg, 50 na liczniku, 1400 obrotów, pedał w podłogę. (obroty na wykresie podzielone przez 10) Tyłka nie urwało:) wręcz przeciwnie. Strasznie się zmulił. Od 50-100 km/h w ponad 12 sekun:/   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/11/#findComment-583315 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość primo86 Opublikowano 16 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2015 (edytowane) Sprawdziłem jeszcze na odpiętym przepływomierzu : znacznie gorzej, nie da sie jechac. Nawet na postoju powyzej 2500 obrotów nie dało się wycisnąć. To poprawne zachowanie? Jeszcze w poniedziałek sprawdze na zaślepionym egr, bo mi blaszka przyszła. Edytowane 16 Maja 2015 przez primo86 Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/11/#findComment-583930 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.