Gość Supel123 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 u mnie wyglada to tak   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/5/#findComment-512401 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 wydaje mi sie ze gdzies przy 3400 przeszedl w tryb awaryjny. Nie wiem jakie masz zadane dolaodwanie ale chyba tak na oko osiagniete gdzies 2700 m Bar to troszke za duzo jak na moc 180 koni.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/5/#findComment-512405 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 wesol a nie odwrotnie? Może źle zrozumiałem ale jak zapalasz silnik to powinno być w granicach 75%. Ze wzrostem obrotów zawór się otwiera i procenty lecą w dół. Procenty lecą już od najniższych obrotów by zniwelować szczyt obrotów (zniwelować bezwładność wirnika turbiny). Ten wykres dla czytelności musi zawierać wartość zadaną ciśnienia bo bez tego można zgadywać - wróżyć.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/5/#findComment-512411 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Supel123 Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 (edytowane) Przepraszam panowie, juz wam daje wykresy wedle kolejnosci 2, 3 i 4 bieg I nie, auto nie przechodzi w ogole w tryb awaryjny. Jest poprostu do 2500 obrotow mulowate. Co już zdąrzyłem sprawdzić/podmienić:- zawór podciśnienia na inny używany (w poniedziałek będę miał nowy)- boost sensor czysty - boost sensor podmieniony na nowy z sklepu- dolot nie ma oleju, mgiełka- sztanga w turbo pracuje w dużym zakresie - ssam wężyk sztannga porusza się na oko 2-3cm- rozszczelniłem wydech zaraz za katalizatorem, auto jakby lepiej jeździło ale to normalne gdyż mam DPFa więc różnice "pustego" wydechu poczułem od razu.Dodam, że turbo 1,5 roku temu było regenerowane, auto ma virusa 180 koni więc problemów z zawijanem asfaltu na 2 i 3 biegu nie powinno mieć - a teraz zdecydowanie ma...Aaa zapomniałbym... rura wychodząca z spężonym powierzem z turbo jest hm... owinięta olejowa mgiełka.Turbo jak kiedyś na zimnym gwizdało, że hej tak teraz ledwo je słysze a na ciepłym mam wrażenie że mam nowe turbo bo prawie go nie słychać.Auto powiedzmy odzyskuje moc od 2500obrotówKolektor wymieniony na najnowsza wersje od Jabolk, EGR zaślepiony i wyprogramowanyNie sprawdzałem szczelności dolotu - węże, IC Dziwi mnie nagły spadek ciśnienia przy ok 3100 obrotów Edytowane 7 Grudnia 2013 przez Supel123   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/5/#findComment-512418 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 prześlij mi te dane xlsx lub csv na popencjusz@tlen.pl bo nic z nich nie można wywnioskować poza tym że nie masz odpowiedniego ładowania.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/5/#findComment-512430 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 pamietam z ekto spisal ze opcom ma zle opisane wartosci. ze niby żądane jest zamienione z rzeczywistym wiec ja juz nic nie wiem jak to z tych wykresów odczytywac. Moze i nie przechodzi w tryb awaryjny bo nie wiem czy te testy to robiles na w miare wysokim biegu czy na jedynce bądz dwójce bo wtedy to nie ma szans by przeszedl w tryb awaryjny. Trzeba zrbic pozadne te logi ale nie zawadzi sprawdzic wezyki od podcisnienia i elektorzaworek takze. mozna zorobic probe tez z pominietym elektrozaworkiem czyli wezyki idace do niego mostkujesz ze soba i wtedy zlogowac dane.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/5/#findComment-512432 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 mozna zrobić probe tez z pominietym elektrozaworkiem czyli wezyki idace do niego mostkujesz ze soba i wtedy zlogowac tak można zrobić by przekonać się czy w ogóle kierownice w turbinie pracują. Ciśnienie wtedy od razu leci do poziomu 3bary (bo tyle jest w stanie zmierzyć czujnik w kolektorze).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/5/#findComment-512435 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 tak wiem ze trzy barowy. Ja tez zmienilem w swoim sharanie z z 2.5 barowego na 3 barowy bym po wirusie i wstawieniu wiekszej suszarki mial wiekszy zakres i widzial w razie co jak turbo przeladowuje.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/5/#findComment-512436 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Supel123 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Panowie test z pominieciem zaworu sterowania turbina zrobilem. Podlaczylem bezposrednio do pompy vacuum i.... auto gorzej jechalo, zadnego bledu nie mialem. Tak jakby doladowanai w ogole nie bylo   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/5/#findComment-512545 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 8 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 to coś nie tak. Do sprawdzenia EGR, przepływomierz, czujnik ciśnienia. Auto po bypassie zaworu powinno jeździć praktycznie tak samo jak normalnie. Spadek mocy pojawia się przy wyższych obrotach ale nieznaczny. Lepiej nie krecić więcej niż 3000rpm bo turbo odleci. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/5/#findComment-512577 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.