Skocz do zawartości

logi dynamiczne livedata 1.9 cdti


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

wydaje mi sie ze gdzies przy 3400 przeszedl w tryb awaryjny. Nie wiem jakie masz zadane dolaodwanie ale chyba tak na oko osiagniete gdzies 2700 m Bar to troszke za duzo jak na moc 180 koni.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/5/#findComment-512405
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

wesol a nie odwrotnie? Może źle zrozumiałem ale jak zapalasz silnik to powinno być w granicach 75%. Ze wzrostem obrotów zawór się otwiera i procenty lecą w dół. Procenty lecą już od najniższych obrotów by zniwelować szczyt obrotów (zniwelować bezwładność wirnika turbiny). Ten wykres dla czytelności musi zawierać wartość zadaną ciśnienia bo bez tego można zgadywać - wróżyć.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/5/#findComment-512411
Udostępnij na innych stronach

Gość Supel123

Przepraszam panowie, juz wam daje wykresy wedle kolejnosci 2, 3 i 4 bieg

2.jpg

 

3.jpg

 

4.jpg

 

I nie, auto nie przechodzi w ogole w tryb awaryjny. Jest poprostu do 2500 obrotow mulowate.

 

Co już zdąrzyłem sprawdzić/podmienić:
- zawór podciśnienia na inny używany (w poniedziałek będę miał nowy)
- boost sensor czysty

- boost sensor podmieniony na nowy z sklepu
- dolot nie ma oleju, mgiełka
- sztanga w turbo pracuje w dużym zakresie - ssam wężyk sztannga porusza się na oko 2-3cm
- rozszczelniłem wydech zaraz za katalizatorem, auto jakby lepiej jeździło ale to normalne gdyż mam DPFa więc różnice "pustego" wydechu poczułem od razu.

Dodam, że turbo 1,5 roku temu było regenerowane, auto ma virusa 180 koni więc problemów z zawijanem asfaltu na 2 i 3 biegu nie powinno mieć - a teraz zdecydowanie ma...
Aaa zapomniałbym... rura wychodząca z spężonym powierzem z turbo jest hm... owinięta olejowa mgiełka.
Turbo jak kiedyś na zimnym gwizdało, że hej tak teraz ledwo je słysze a na ciepłym mam wrażenie że mam nowe turbo bo prawie go nie słychać.
Auto powiedzmy odzyskuje moc od 2500obrotów
Kolektor wymieniony na najnowsza wersje od Jabolk, EGR zaślepiony i wyprogramowany

Nie sprawdzałem szczelności dolotu - węże, IC

 

Dziwi mnie nagły spadek ciśnienia przy ok 3100 obrotów

Edytowane przez Supel123

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/5/#findComment-512418
Udostępnij na innych stronach

pamietam z ekto spisal ze opcom ma zle opisane wartosci. ze niby żądane jest zamienione z rzeczywistym wiec ja juz nic nie wiem jak to z tych wykresów odczytywac. Moze i nie przechodzi w tryb awaryjny bo nie wiem czy te testy to robiles na w miare wysokim biegu czy na jedynce bądz dwójce bo wtedy to nie ma szans by przeszedl w tryb awaryjny.

Trzeba zrbic pozadne te logi ale nie zawadzi sprawdzic wezyki od podcisnienia i elektorzaworek takze. mozna zorobic probe tez z pominietym elektrozaworkiem czyli wezyki idace do niego mostkujesz ze soba i wtedy zlogowac dane.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/5/#findComment-512432
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

 

 

mozna zrobić probe tez z pominietym elektrozaworkiem czyli wezyki idace do niego mostkujesz ze soba i wtedy zlogowac
tak można zrobić by przekonać się czy w ogóle kierownice w turbinie pracują. Ciśnienie wtedy od razu leci do poziomu 3bary (bo tyle jest w stanie zmierzyć czujnik w kolektorze).

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/5/#findComment-512435
Udostępnij na innych stronach

tak wiem ze trzy barowy. Ja tez zmienilem w swoim sharanie z z 2.5 barowego na 3 barowy bym po wirusie i wstawieniu wiekszej suszarki mial wiekszy zakres i widzial w razie co jak turbo przeladowuje.

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/5/#findComment-512436
Udostępnij na innych stronach

Gość Supel123

Panowie test z pominieciem zaworu sterowania turbina zrobilem. Podlaczylem bezposrednio do pompy vacuum i.... auto gorzej jechalo, zadnego bledu nie mialem. Tak jakby doladowanai w ogole nie bylo

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/5/#findComment-512545
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

to coś nie tak. Do sprawdzenia EGR, przepływomierz, czujnik ciśnienia. Auto po bypassie zaworu powinno jeździć praktycznie tak samo jak normalnie. Spadek mocy pojawia się przy wyższych obrotach ale nieznaczny. Lepiej nie krecić więcej niż 3000rpm bo turbo odleci.

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/60226-logi-dynamiczne-livedata-19-cdti/page/5/#findComment-512577
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności