Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Mam pytanie.Często przy próbie dynamicznego ruszania,przy zmianie biegów z 1 na 2 występuje tzw.zawiecha. Auto jakby przez ok 1-1,5 sekundy nie reaguje wogóle na pedał gazu...dopiero po chwili zaczyna normalnie przyśpieszać.Nie wiem co jest przzyczyną...Może źle to opisałem,ale wg mnie to tak wygląda.

Opel Kadett E 1,4 90r.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez rolczyk222
      Moje auto to , Opel Astra 3 1.7 cdti 101 KM 2009 rok. Mam problem z turbo. Jadąc powyżej 130 Km/godz,obroty 3000 zapala mi się kontrolka "auto z kluczykiem "po odpuszczeniu pedału gazu i silnik traci moc. Co zauważyłem ?. Ważna sugestia która nigdy nie była omawiana na forum. Zrobiłem próbę , doprowadziłem auto do prędkości 140 Km/godz i odpuszczałem pedał gaz bardzo, bardzo powoli do 110 km , obroty silnika zeszły do 2000 i lampka się nie zapaliła, powtarzałem to kilka razy i potwierdziło się to samo. Nadmieniam że tez wymieniłem elektro zawór na nowy , co nie którzy zalecali , ale to nie pomogło. Jeszcze jedno ważne, kiedy się zatrzymałem po włączeniu tej kontrolki i wyłączyłem silnik , otworzyłem maskę i po pewnej chwili usłyszałem mechaniczny stuk w okolicach turbiny. Nie znam się na turbinach  i nie chcę sugerować moich mądrości. Może ktoś zwróci uwagę na to co opisałem i mi pomoże w rozwiązaniu tego problemu.
    • Przez damiand987
      Kilka dni temu zakupiłem vectre b 2.2 w świetnym stanie blacharskim itp , lecz dolega jej coś pod względem silnika , poprostu auto nie jedzie , jego moc można porównać do 1.6 . Na bagnecie raz na jakiś czas można zaobserwować tzw. ,,masło ''. Dodam że płynu chłodniczego nie ubywa , jest on czysty . Macie jakieś sugestie ??..
    • Przez Asax
      Witam,
      sprawa wygląda tak posiadam opla signum wersja irmscher 3.0 v6. Aktualnie na liczniku ma 273 tyś zrobiłem nim koło 40tyś bezawaryjnie. Niestety pojawił się problem przy wyższych obrotach silnik ma brak mocy jakby turbo pompowało a odcinało paliwo. Czasem przy 2000 obr a czasem przy 3000 czasem losowo. Na całkowicie zimnym parę przygazówek ciągnie ładnie do końca. Na początku nie miał mocy tylko przy 3 tyś teraz problem się nasilił i już przy niższych prędkościach nie idzie ani trochę 6b 130 km/h i koniec raz po raz przyśpieszy na 2 sekundy. Mam elma na obd który pokazuje mi ciśnienie turbo nie wiem na ile wierzyć tym danym, ale turbo pracuje przy 3 tyś jak nie ma mocy turbo ma 0,9 bara natomiast przy +/- 2tyś ma 0,5 bara. Na luzie wkręca się dobrze. Więc turbo wykluczyłem (raczej nie przeładowuje skoro już przy 0,4-0,5 nie jedzie). Sporo naczytałem się o zaworkach SCV możliwe że będą to one ? Komp nie pokazuję żadnych błędów.
       
       
      Pozdrawiam
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.