Skocz do zawartości

Astra F gaśnie na luzie.Pomocy juz nie wiem co moze byc


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Może głupie,ale spróbuj odłaczyć na jakieś pół godziny akumulator.Wykasuje ci błędy.U mnie pomogło gdy zapalał się check i nierówno pracował silnik.Może lepiej dłużej jak 30 minut.

 

  • Odpowiedzi 144
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

Spróbowałem i nic.Obroty są ok na zimnym silniku jak tylko sie troche rozgrzeje to zaczynają rosnąć i tak się utrzymują między 1500 a 2000.Czujnik temperatury?Nie mam miernika żeby sprawdzić. :D

 

[ Dodano: Sob Kwi 12, 2008 13:40 ]

Byłem znów u mechanika podpiął kompa i jeździłem a on patrzył na parametry i wszystko ok.Nic mu tam nie wykazało.Sprawdzał odczyty z kazdych czujników.Dolot szczelny, a obroty są wysokie rzadko kiedy spadną na 500 ale za chwile się podnoszą.Przeważnie są ok 1500 lub 2000.Bywa że są 900 i wszystko jest dobrze ale żadko.I jeszcze ten kod 0200-uszkodzenie w obwodzie wtryskiwacza.Co to może być?Mam gaz ale nie jeżdże na nim bo gasnie a poza tym dzieje sie to samo co na benzynie.Wymieniłem ten przekaźnik co odcina wtrysk bo myslałem ze to przez to ale dalej wywala i to na benzynie!:D!!.Mechanior rozłożył ręce i nie wie co jest..

Panowie pomocy bo mi to żyć nie daje!:D!:D!:D!!

 

  • 3 miesiące temu...
Gość Anonymous

Witam serdecznie, w oststnim czasie zauważyłem w swojej ASTRZE ten sam problem - gaśnięcie na luzie. Po przeczytaniu informacji na forum zauważyłem że głównym problemem jest "lewe powietrze" a najlepszym sposobem to zdjęcie lub zaślepienie rury od powietrza. Niestety w moim przypadku to nie pomogło. Zaczyna się zastanawiać dlaczego do tej pory było dobrze (ponad 30 000 km na gazie). Według mnie zmieniając dolot powietrza leczymy obiawy a nie skutki.

Ostatnio byłem na przeglądzie, gazownik też winę zwalił na powietrze i na tym się skończyło. Dzisiaj po pracy chcę rozebrać i przejrzeć cały układ dolotu powietrza, może coś znajdę. O sukcesach poinformuję.

Pozdrawiam

 

witam mialem ten sam problem nie bede sie rozwodzil zewzgledu na pozna pore wszystko jest do naprawienia jestem posiadaczem astry 1.4 210000 tysiecy km lpg 98 rok combi w dodatku twu twu zadowolonym posiadaczem kontrolka czek zapala sie bo musi jesli sa zamontowane stare przekazniki wprowadzajace w blad komputrer (pokladowy) he he wystarczy wmontowac oporniczek ktory zniweluje bledy oczywiscie kontrolka tylko swieci nie powoduje awariiii no i denerwuje :) co do gasniecia to zgadza sie zmiienic doplyw powietrza zamieszcze albo wysle na maila zdjecie jak to zrobione jest u mnie ale panowie i panie dbac o filtr gazu co jakis czas wymieniac obowiazek musss :) i sposcic szlam z instalacji tez pokaze gdzie po co placic gazowca narazie pozdrawiam ...........

 

Witam, moja Astra gasła tak i w warsztacie polecili mi zebym zdjął taki gumowy wąż który łączy dolot filtra powietrza z takim plastikowym lejkiem umieszczonym przed chłodnica , i problem znikł , po zamontowaniu problem wracał , dotyczy to oczywiscie dolotu powietrza zimnego , czasem zejdzie z obrotów ale nie gasnie. Czyszczac silniczek krokowy najwiecej uwagi trzeba poswiecic jego komorze sa tam obejscia w których zbiera sie szlam co skutkuje nierówną praca na wolnych obrotach .

 

  • 6 miesięcy temu...
Gość Anonymous

Takie coś się nieźle sprawdza przy gazie

Obrazek

Tylko dolot zimnego zaślep, możesz zablokować klapkę w filtrze.

A lewe powietrze może lecieć przez ubitą uszczelkę w pokrywie na urządzeniu wtryskowym, może rura grucha/filtr jest pęknięta.

czy moze mi ktos powiedziec jak sie do tego zabrac bo nie wiem czy robic to na zimny zilniku czy moze po rozgrzaniu.prosze o jakies wskazowki :beer: dzieki

 

Na zimnym rób.

Wyjmij filtr powietrza i klapka będzie na wierzchu, możesz też zdjąć tylko wężyk podcisnienia sterujący klapką i go zaslepić, tak też zablokujesz klapkę.

 

Gość Anonymous

ja37. 8) dzieki za porade co do przerobienia dolotun powietrza jak narazie przerobilem doplyw simnego powietrza(dalem rure z tylu) i do wieczora bylo ok.obroty co prawda spadaly ale nie gasl sinlik. wieczorkiem jednak problem powrocil wiec zaraz zabieram sie za przerobienie dolotu cieplego powietrza.Zrobie to metoda prob i bletow co do ruru doprowadzajacej powietrze....czy zimna czy ciepla...

a co do spadajacych obrotow to wydaje mi sie ze moze to byc zwiazane z impulsatorem, moze jest trafiany bo linka jest ok i predkosciomierz dziala.Co ty na to :) :) pozdrawiam

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności