Skocz do zawartości

Astra F gaśnie na luzie.Pomocy juz nie wiem co moze byc


Rekomendowane odpowiedzi

Hmmm, niezła teoria.

Właśnie impulsator też ma coś wspólnego z wyprzedzeniem zapłonu, wolnymi obrotami, hamowaniem silnikiem.

Nie przy każdym sterowniku od gazu rozjeżdżają sie mapy zapłonu i paliwa.

A impulsator ma też znaczenie na LPG.

 

  • Odpowiedzi 144
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość Anonymous

kolego i tu "-" dla Ciebie ,wlasnie problem tkwil w czujniku predkosci po wymianie linki wszystko jest jak powinno trzyma obroty 900/min a nie jak przedtem nie mial ich wogole chyba ze na postoju to bylo to LINKA PREDKOSCIOMIERZA ! podziekowania dla ja37

 

Gość Anonymous

no wiec jak sprawdzic czy w moim przypadku (dokladnie taki sam jak autora tematu) czy to nie linka, a moze silnik krokowy. zaznacze tez ze na benzynie zdarza sie mojej astrze (1,6) zablokowac na np. 4tys/min i tak stoi dopoki nie zgasze silnika.

 

Mazielony, mi się wieszał na obrotach, dopóki nie zaślepiłem EGR-a.

 

Gość Anonymous

Mam podobny problem. Dwa tygodnie temu kupiłem używaną Astre 1.4GL z 1995 na gazie...

Na wstępie napiszę że na benzynie wszystko jest ok. Problem jest przy jeżdzie "na gazie". Najpierw zapala się żółta lapmka po czym gaśnie silnik. Najcześciej przy hamowaniu biegami, redukcji i przejściu na luz. Z tego co wiem silnik krokowy był wymieniany... Dodam jeszcze że na zimnym silniku wszystko działa dobrze. Nie znam się prawie wogóle na mechanice pojazdowej. Jutro wybieram się do jakiegoś serwisu aby sprawdzili moją instalacje. Oczywiście poprzedni właściel nie miał z tym żadnych problemów...

PS. Spalanie przy "ekonomicznej jeździe" ok 10 litrów. Zrobiłem i wymieniłem wszystko co się dało zostało tylko to. Jeśli ktoś może mi pomóc to bardzo proszę.

Krzysiek

 

Gość Anonymous

mialem podobną dolegliwosc pomoglo zaslepienie w 3/4 wlotu powietrza , a co do spalania to moja 1.6 16v po miescie spala 11.5-13 wiec Twoj wynik 10 litrów jak najbardziej ok

 

Gość Anonymous

a wiec patent z rurka jes dobry i to bardzo zastosowalem go przy nierownej pracy kiedy zalaczal sie wentylator chlodnicy wtedy auto pracowalo nierowno zrywaami jak traktor co czzuc bylo na kierownicy i siedzeniu po zamontowaniu rurki aluminiowej (takiej jak fiacikach byly) problem ustal i nie gasnie przy wrzucaniu sprzegla na zimnym i nie szarpie jak jest goracy poleca metode bo prosta tania i skuteczna dla takich problemow z LPG pozdrawiam

 

Gość Anonymous

Witam ponownie.Myslalem ze wszystkie problemy mam juz z glowy.Ale wystapily nowe. mianowicie gdy teraz jest mroz taki do -5 to auto nie chce mi odpalic nawet na benzynie gdy silnik jest zimny.JAK JUZ JE PRZETRZYMAM Z NOGA NA GAZIE i sielnik sie nagrzeje to chodzi normlanie.Czym moze byc to spowodowane??Prosze o podpowiedzi.Pozdrawiam

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności