Gość signordave Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 Witam. Na początku zaznaczę, że przeszukałem wiele forów, ale nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie. Posiadam zawór blow off HKS SSQV4 i jest on już gotowy do montażu. Chodzi mi o podpięcie wężyka, który otwiera zawór. Czy ktoś orientuje się gdzie powinno się go poprowadzić. Mechanik stwierdził, ze standardowo powinien iść do EGR, ale jako, że ten jest elektryczny to nie ma żadnych wyjść do których można by było ten wężyk podpiąć. Jeżeli nie tam to gdzie? Proszę o odpowiedź w w temacie, a nie o dyskusję na temat "a na co ci to" "a bo w dieslu" itp. Wystarczająco się już o tym oczytałem i nie mam ochoty na więcej. Proszę o konkretną odpowiedź i z góry dziękuję. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70231-pilne-zaw%C3%B3r-blow-off-podpi%C4%99cie-w%C4%99%C5%BCyka/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 5 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2015 nic tu nie zorbisz. blow off nie ma prawa bytu w dieslu. Zreszta nawet jakby sie dalo to po co chcesz sobie pogarszac osiagi auta?? Chesz meic mneijsza moc auta??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70231-pilne-zaw%C3%B3r-blow-off-podpi%C4%99cie-w%C4%99%C5%BCyka/#findComment-566649 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 6 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2015 Blow off ma się otwierać przy określonym ciśnieniu które zazwyczaj pojawia się po zdjęciu nogi z gazu. Im większa bezwładność turbiny tym większy skok ciśnienia. W naszych dieslach rolę takiego zaworu pełni egr. Pisze tak z obserwacji wykresów jakie zgromadziłem. Więc mechanik idzie dobrym tropem. Trzeba więc rozwiązać problem pracy zaworu egr i ewentualnie dorobienia trójnika w metalowej rurce od egr. Bez tego nie ma sensu montować.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70231-pilne-zaw%C3%B3r-blow-off-podpi%C4%99cie-w%C4%99%C5%BCyka/#findComment-566782 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 10 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2015 W turbinie powinien być zawór upustowy, nie w EGR. Gdyby było inaczej to moje turbo dawno by wybuchlo, EGR mam wyprogramowany i zaślepiony.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70231-pilne-zaw%C3%B3r-blow-off-podpi%C4%99cie-w%C4%99%C5%BCyka/#findComment-567440 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 akurat twoje turbo i nie tylko nie ma zadnego zaworu upustowego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70231-pilne-zaw%C3%B3r-blow-off-podpi%C4%99cie-w%C4%99%C5%BCyka/#findComment-567635 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość popencjusz Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 dodatkowo po zaślepieniu EGR ciśnienie powietrza zasilającego w kolektorze ssącym jest nieznaczenie wyższe od zadanego.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70231-pilne-zaw%C3%B3r-blow-off-podpi%C4%99cie-w%C4%99%C5%BCyka/#findComment-567643 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GrzECHO Opublikowano 11 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2015 Czyli EGR jest niepotrzebny i raczej nie upuszcza nic z turbiny   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/70231-pilne-zaw%C3%B3r-blow-off-podpi%C4%99cie-w%C4%99%C5%BCyka/#findComment-567686 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.