Skocz do zawartości

1.9 CDTI 120koni brak mocy na niskich obrotach


Gość Shadowzap

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 36
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Gość JacaTouran

Przyczyn może być multum. począwszy od złego wysterowania podcisnienia sterującego zaworem doładowania, EGR, zapieczona zmienna geometria , nieszczelna gruszka turbiny, nieszczelnosc w podcisnieniach.

 

Druga sprawa logi na drodze, test elementow wykonawczych op-comem lub techem.

To co robicie to szukanie po omacku, musi być punkt zaczepienia.

 

 

W razie "W" mogę pomóc.

 

Pozdr JacaTouran

V-tech Łowicz

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po przejrzeniu zdjęć trochę się przeraziłem.

Rury od EGR wyglądają strasznie, moje auto ma 335 tys. na oryginalnej turbinie i przy zaślepianiu były suche i miały delikatny nalot.

Skąd tyle sadzy i nagaru???

Faktycznie sprawdź kierowniczki w turbo i przedmuchaj IC, może masz tam olej...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Shadowzap

Przepraszam, że tyle czasu się nie odzywałem. Ale czekałem na zaślepki oraz byłem zajęty pracą. Auto jest użytkowane głównie po mieście tylko raz w tygodniu jakaś trasa. Jest użytkowane na taxi. Tylko że te miasto nie jest duże. Ok 20 tysięcy mieszkańców i nawet nie ma żadnych świateł. Zaślepki EGR nie pomogły. Nie było czuć żadnej różnicy. Gdy usuwałem filtr cząstek stałych pan z Vtechu mi powiedział że komputer nic nie pokazuje. Zasugerował mi że może to być źle wyregulowane turbo lub zapchane. Zasugerował mi żebym dał turbo do regeneracji. A turbo po regeneracji kosztuje około 800zł. Bo samo rozebranie to są koszty. A jeżeli chce chipować to bym miał pewność później że wszystko jest ok. Jestem umówiony na jutro z mechanikiem w celu sprawdzenia logów na drodze.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak jest problem z dolaodwaniem turbo to sie nie regeneruje takiej suszarki tylko czysci i usprawnia. regeneruje sie turbiny ktore zrobiom kabum na drodze i sie rozlecą. Jak oddasz do regeneracji to zepsujesz cale turbo tylko.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość popencjusz

Nie zgodzę się z Tobą Wesoł. Regenerowałem u siebie dwie turbiny bo obie wyły już nawet na postoju. W pierwszej był frez z jakiegoś syfu na filmie olejowym i znaczny rant który generował luz a ten generował dźwięk. Druga to samo i lekko rzucała olej do intercoolera. Teraz jest cicho. Na jednej latam już prawie 2 lata a na drugiej pół roku i nie ma żadnego problemu. Serwis sprawdzony i dostajesz swoją turbinę - wyczyszczoną, z nowym wirnikiem. Co tam jeszcze robią - nie wiem. Ale nie narzekam. Na naprawę udzielają rocznej gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności