Skocz do zawartości

1.9 CDTI 120koni brak mocy na niskich obrotach


Gość Shadowzap

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Shadowzap

Witam wszystkich, samochód jest po diagnostyce. Komputer jak zwykle nic nie pokazał. Podczas jazdy również było wszystko w porządku. Ciśnienie doładowania, temperatura, dawka paliwa itp. A turbina nigdy nie dawała żadnych objawów ponieważ od samego początku jak ją kupiłem chodziła cicho i samochód chodzi tak samo.

Mechanik zapytał się mnie czy jak kupiłem auto to czy zmieniałem filtr paliwa? odpowiedziałem że nie. A już przejechałem nim 20 tysięcy kilometrów. Zastanawiam się czy to by mogło mieć jakikolwiek wpływ na to. Dzisiaj zamówiłem wszystkie filtry firmy bosh i olej castrola 5w 40. Zobaczymy....

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 36
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

czasem się zdarza iż dany element nie działa poprawnie ale komputer nie rozpoznaje tego jako awarii bo wartości mieszczą się w zakresie poprawnej pracy. Wtedy są dwie opcje - czekać aż się zepsuje "porządnie" albo poprzez podmianę na sprawny szukać bez końca...

jak tam wyszły czujniki temperatury i przepływka?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie ma takiej opcji kolego. To bys raczje nei poczuł zmulenia. Jakos nie wierze w ta diagnostyke tutaj tego mechanika. Ja chce miec czarno na bialym odczyty z dolaodwania zadanego i rzeczywistego i tak samo wartosci zadane na przpelywce i rzeczywiste. Mogloby jedynie znieco zmulic auto jakby wtryski klekniete były ale mysle ze by byly jeszcze inne objawy. Jesli doladowanie bedzie odchodzic czy to na plusie cyz na minusie tak gdzies po 150 mBar przez jakies 5-6 sekund to juz wywali blad. A te 150 mBar to gdzies roznica 10 gora 20 koni w takim silniku 120-150 konnym. Tak samo jak bedzie MAF zanizal to tez bedzie widać jak nic.

20 minut z laptopem i wiem wszystko.

Edytowane przez wesol

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Shadowzap

Witam wszystkich, w aucie zostały wymienione wszystkie filtry i olej. Nie ma poprawy. Komputer naprawdę nic nie wykazał a mechanik nie był zwykłym kowalskim tylko najlepszy u mnie w mieście. Przypomniało mi się że jak ją przeprowadziłem to po tygodniu opel ciężko odpalał i po pewnym czasie już gasł po odpalaniu. Okazało się że był winien jakiś czujnik. Dokładnie nie pamiętam jaki ale jak sobie przypomnę to napiszę. Po tej awarii właśnie auto tak zaczęło słabiej się zbierać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Shadowzap

Nie próbowałem. Auto zbiera się dobrze. Bo leci nawet powyżej 200. W dodanym załączniku podkreśliłem gdzie jest podejrzane miejsce. Dokąd idzie ten przewód? bo jest dość mocno zabrudzony na zewnątrz.

gdzie jest dokładnie boost sensor?

post-45939-0-48065000-1424531718_thumb.jpg

post-45939-0-13922600-1424531724_thumb.jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
Gość Shadowzap

Witam wszystkich jeszcze raz i powracam z nietypowym pytaniem.. Czy żeby zaślepić egr za pomocą blaszki to trzeba też odpiąć wtyczkę od EGR?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności