Gość Shatterhand Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Powiem szczerze poprzedni właściciel zostawił mi cały wykaz regularnych odwiedzin warsztatu, w którym był ustawiany reduktor oraz wymieniany filtr gazu. Ostatni był 7 m-cy temu. Mam też Corsę 1.2 też na gazie i średnio jadę na regulację raz na rok lub, co 1,5 roku i nie miałem takiego przypadku żeby nagle coś takiego wyskoczyło. Poza tym na chłopski rozum, jeżeli filtr gazu byłby zapchany i dławił na obrotach ok. 2 tys. to na wyższe już by nie wskoczył, a jeżeli od niskich biegów wysoko kręcę Astrę bez problemu na 4 biegu osiąga 120 km/h. Więc wychodzi na to, że sam reduktor może sprawiać problemy. Proszę o opinię   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/72/#findComment-98507 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 Witam.Mam problem z odpaleniem asterki(F 1.6 94r) na zimnym silniku.Problem pojawił się zaraz po założeniu gazu (Tartarini)Na cieplym i na gazie chodzi ok.Gdzie gazownik mógł zawalić?Proszę o sugestię.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/72/#findComment-98436 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość andrzej_m55 Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 .Mam problem z odpaleniem asterki(F 1.6 94r) na zimnym silniku.Odpala się na benzynie   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/72/#findComment-98377 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Shatterhand Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Jeszcze jedno! Od wczoraj brak mocy pojawia się również na wyższych obrotach. Po tankowaniu, o którym mówiłem wcześniej pojawiły się problemy. Zawór tankowania jest chyba walnięty, bo nie słychać, kiedy odbija tylko zaczyna wolniej tankować. W tedy, co tankowałem facet nabił mi 31 litrów, mimo iż zbiornik jest 30 litrowy, czy podwyższone ciśnienie mogło uszkodzić membrany w reduktorze, co jest obecną przyczyną braku mocy?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/72/#findComment-98096 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 Zawór tankowania jest chyba walnięty,... W tedy, co tankowałem facet nabił mi 31 litrów, mimo iż zbiornik jest 30 litrowy i wskazania dystrybutora też bo to tak jakbyś nalał 1,2L wody do słoika o całkowitej pojemności 1,0L   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/72/#findComment-98091 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Shatterhand Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 i wskazania dystrybutora też bo to tak jakbyś nalał 1,2L wody do słoika o całkowitej pojemności 1,0L Ale przecież mówimy o gazie, a gaz można sprężać do różnych ciśnień. Czy nie jest tak, że na stacji LPG jest sprężone w zbiorniku do większego ciśnienia, a same dystrybutory mają swoje reduktory aby nie nabić do naszych zbiorników gazu pod większym ciśnieniem niż np 3 bary?? (nie wiem jakie ciśnienie jest w naszych zbiornikach samochodowych). Nasze zbiorniki mają zawory bezpieczeństwa, mój jest raczej uszkodzony i przepuszcza dalej gaz niż w mojej butli jest np. 3bary, no i na stacji dobił mi do butli 31 litrów gazu co dało mi ciśnienie np. 3,4 bara co spowodowało uszkodzenie membrany?? Nie jestem mechanikiem i są to moje przypuszczenia będę wdzięczny za naprostowanie. Poza tym w Poznaniu ustawienie gazu kosztuje koło 100 zł (według kolegi) a w miejscowości 90 km od Poznania skąd pochodzę za to samo zapłacę 30-40 zł. Tylko czy regulacja coś da czy nie lepiej myśleć o zestawie naprawczym lub nowym reduktorze (ten ma 6 lat).   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/72/#findComment-98073 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 23 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2010 gaz to ciecz - w zbiornikach na stacji również a w formie gazu jest dopiero od parownika - reduktor to reduktor gaz odbiera dopiero po otworzeniu elektro-zaworów - ten dystrybutor wskazuje do bani - były już o tym tematy tu na forum - regulacja to 20/30zł - 100 to kradzież w biały dzień - możliwe że już nic nie pomoże ale można spróbować, ew. zestaw naprawczy i będzie jak nowy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/72/#findComment-98068 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Shatterhand Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Witam ponownie, Wczoraj pojechałem do mechanika od gazu, niby ustawił mi reduktor, a później posprawdzał układ elektryczny i powiedział, że mam coś z elektroniką. Po pierwsze mam wymienić sondę Lambda, bo niby na jego odczytach dawała napięcie 12V a powinna od 0,2 do 1V. Sonda jest jednoprzewodowa, więc dziwię się, że jeżeli nie jest w żaden sposób zasilana może dawać napięcie 12V.?? Dziś jadąc do pracy rozłączyłem sondę i było tak samo. Na paliwie ok a na gazie brak mocy powyżej 1,5 tys. obr. Sondę już zakupiłem w poniedziałek wymieniam. Mechanik mówił, że jak będę ją wymieniał należy odłączyć "komputer" czy to prawda?? Czy wystarczy wykręcić starą, wkręcić nową, podłączyć i ok? Może również „silniczek krokowy” jest uszkodzony i się zawiesza??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/72/#findComment-97683 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 witam ostatnio wymienilem tlumik srodkowy w astrze i po jego wymianie czuc zdecydowanie ze silnik jest mułowaty (instalacja LPG). czy to wina braku regulacji po wymianie tlumika czy zle dobrany tlumik ?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/72/#findComment-97669 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość DAROMV6 Opublikowano 25 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2010 Regulacja nie jest wieczna czasami i z czasem trzeba przestawić ciut inaczej. Co do tłumika, może trafił się jakiś niewypał ale w trakcie chyba je porównałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/71-pytania-zwi%C4%85zane-z-instalacj%C4%85-lpg/page/72/#findComment-97593 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.