Skocz do zawartości

Pytania związane z instalacją LPG


holcu

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 10.10.2018 o 19:08, bad napisał:

Trzeba jechać żeby sprawdzili detektorem gdzie jest nieszczelność i ją wyeliminowali. Kolanka reduktora, opaski na wężach, filtrze to potencjalne miejsca nieszczelności.

 

 

Była żona bo ja nie maiłem czas jak ASO miało termin. Stwierdzili że wszystko ok ale jak stanę po jeździe i wiaterek z pod maski zawieje to czuje lekki zapach gazu. Może jakiś dobry warsztat w Wawie znacie, który by mi albo potwierdził co czuje albo stwierdził że tak ma być.

 

Edit

Nigdy w sprawnym dieslu czy benzynie mi "nie waniało" paliwem. W dieslu tak jak pompa ciekła a tak to nie można było odróżnić czym auto napędzane.

Edytowane przez mojo333

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 936
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

A po co od razu ASO.

Podjechać do diagnosty na SKP.

Może to zrobić dokładniej.

 

Sam też możesz sprawdzić kupując spray do sprawdzania szczelności i samemu pryskać wszystkie miejsca podejrzane.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie byłem jeszcze w innym zakładzie na sprawdzenie ale jakieś cuda się dzieją. Zrobiłem trasę ok 600 km Wawa-Bobolice + okolice i "nazada" i ... wg komputera lpg 8.2-8.3 jak się dało to na ekspresówce tempomat na 130 na dojazdach wiadomo 80-100 ale zjadło mi równo przez 300km (tankowałem pod korek) ok 30 l gazu co daje 10l/100km !!! Co jest? Gdzieś spiernicza gaz przed miejscem od którego liczy się spalanie? Benzyny w drodze powrotnej czyli 300 km pokazało 7.1-7.2 i zostało ponad połowę wg wskaźnika co się trzyma kupy bo to ok 22 l a zbiornik ma ponoć 45. Nie jest też chyba możliwe żeby benzyny spalał 7.2 a gazu przy takiej samej jeździe 10 do tego te wskazania komputera.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie nie .

Ale każdy zrobi jak uważa

 

Chociaż jeżeli ktoś jest świadomym użytkownikiem który pojedzie do kumatego gazownika i nie będzie oszczędzał na serwisowaniu jak należy , to każde auto z każdym silnikiem można zagazować.

Tylko problem jest z tą świadomością i potem z oszczędnościami.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z16XER nie. Pisano o tym tysiące razy. To że jeden czy drugi zagazował i nic się nie dzieje, świadczy tylko o tym, że za mało przejechał na LPG. Głowica przy prawidłowo wyregulowanej instalacji nie wytrzyma więcej jak 80-100kkm i do piachu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności