Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 31
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Może ci się uda 1.4t dostać - ja mam i polecam

 

1.4 bez turbo to będzie toczydło a nie auto na autostrady

 

Okey, postawilem, biore Opla Astre w benzynce 1.4 silnik. Pytanie jaki? 101 PS wystarczy ?

daj sobie spokój .. 100KM w Astrze J .. to tak jakbys sobie włozył 60KM do Astry II ja mam ten silnik w Corsie D z pieciobiegową skrzynia i to jest porazka .. pali po miesice prawie 10litrów .. a skrzynia zmusza silnik do ponad 3000 rpm na piatym (ostatni) biegu przy prędkości 100km/h.

Słyszałem, że w fabryce zaraz jak weszły te silniki do produkcji to ludzie z testu dynamicznego wywalali je na potęgę, że one nie chcą jeździc, że słaba moc. A potem okazało się, że one takie są i to jest ok.

 

 

1.4 bez turbo to będzie toczydło a nie auto na autostrady

z tym to tez przesadziłeś .. jeździłem 140KM z LPG .. nie jest to szczyt szaleństwa .. ale w miarę bezpiecznie i dość szybko połkniesz te kilometry. Owszem nie próbuj marzyć, że jak bedziesz jechał 120 czy 140 km/h i nacisniesz gaz to bedzie nie wiadomo jakak reakcja .. po prostu musisz przeredukowac i wtedy pójdzie,, ale to jest kwestia tego, że to benzyna i ina potrzebuje obrotów.

 

Co do silnika 1.3 .. nie wypowiadam się .. nie jeździłem nim w astrze J .. ogólnie mysle, że jest lepszy do mniejszych samochodów.

 

Sam jeżdzę silnikiem 1.7 u mnie to 130 KM .. dopóki sie nic nie dzieje to jeździ sie tym bardzo przyzwoicie .. miałem poprzednio 1.9 150 KM w Vectrze .. to jest to troche słabsze, ale całkiem przyzwoite .. jest przyjemność z jazdy. Ale tak jak napisałem, że póki sie nic nie dzieje .. bo ceny niektórych częsci sa po porostu zabójcze.

Edytowane przez grzes08

 

Tyle że 140KM to jest z turbo. A bez turbo tylko 100. Z resztą tu chyba kwestią jest moment

 

o przepraszam .. widze, że to bez .. mi uciekło .. :glupek:

czyli w sumie odnośnie bez turbo .. to napisałem co o tym myśle na poczatku maila .. : SMILE :

 

oczywiście Kicaj .. jeździ sie momentem .. a nie mocą .. ale w tym wypadku jest to powiązane .. bo silnik 100 KM ma dużo niższy moment obrotowy od doładowwanego silnika z turbiną.

Edytowane przez grzes08

 

Dlatego też sam mówię o mocy, bo mówimy o silniku o tej samej mniej więcej pojemności :)

 

Ja jestem z 1.9 8V cdti bardzo zadowolony, brak jakiejlkowiek awarii w silniku przez 5 lat. Pali na dotyk, zero checków, EGR od nowości nie wymieniany (10 lat). Niemniej jednak trochę mnie intryguje ten 1.4 turbo. Leciały w nim na początku wszystkim kolektroy ssące ale teraz nie słyszę żeby miały jakilkolwiek problem. Myśle, że warto kupić auto z tym motorem.

 

1.7 nie miałem, ale dużo siedze na forach i zauważam, że lubi robić niepodzianki typu, nagle tryb awaryjny przy dużej prędkości na autorstradzie. W 1.9 nie ma raczej takich historii. Jak juz się coś dzieje to od razu po odpaleniu.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności