Skocz do zawartości

Czyszczenie przepustnicy x16sz Vectra A


Gość sombrero

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

Zreszta tą usczelke kupic....

 

 

U mnie w ASO koszt 20 zł.Raczej nie ma z jej kupnem problemu.Ja już chłopakom 3 takie wymieniałem. A co do obrotów to kolega nie pisze jakie ma więc ja na zimne dmucham bo jeżeli nie zaszkodzi to może pomoże.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienia oleju nie mierzyłem.

Silnik się poci trochę ale czy to może mieć wpływ na moc?

Kupiłem uszczelkę pod pokrywę zaworów ale ona jest taka jakby z materiału podobnego do korka od wina:D

Zastanawiam się czy wgl ja zakładać bo nawet nie ma klucza manometrycznego.

 

Na jednej stronie wyczytałem ze brak mocy może być spowodowane tez przez czujnik ciśnienia powietrza ale nie wiem jak go wyczyścić. Przeczyścić go sprężonym powietrzem czy może benzyną ekstrakcyjną? Dokłanie o to chodzi:1.jpg?screen

 

Jeszcze ciekawi mnie pompa paliwa, ona tez może powodować takie objawy, wgl w którym miejscu się znajduje i jak ja bezpiecznie sprawdzić?

Edytowane przez sombrero

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli masz pokrywę plastikową to jej nie zakładaj bo ci pokrywa może pęknąć.Do plastikowej jest gumowa jak oring.

Pompa pewnie w baku ale najlepiej pomierzyć ciśnienie jakie daje

Edytowane przez adam1954

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Chciałem wyczyścić przepustnice ponieważ objawem może być szarpanie i brak mocy, tak wyczytałem. N

 

 

To są legendy - masz silnik gaźnikowy i to raczeji to cię nie dotyczy.

Nie pamiętam jak się nazywa ta obrączka w aparacie zapłonowym ( jestem mocno nawalony ) ale to jest najprawfdopodobniej przycvxzyna twoich problemów .

Co do korkowej uszczeliki - standardowo się ją wymienia 3-4 razy do roku .

Gorzej jest z uszczelniaczem pod aparatem zapłonowym ( tam warto dać silikon) , ale jak nie bierze oleju to można to zignorować

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

To są legendy - masz silnik gaźnikowy i to raczeji to cię nie dotyczy.

Nie pamiętam jak się nazywa ta obrączka w aparacie zapłonowym ( jestem mocno nawalony ) ale to jest najprawfdopodobniej przycvxzyna twoich problemów .

Co do korkowej uszczeliki - standardowo się ją wymienia 3-4 razy do roku .

Gorzej jest z uszczelniaczem pod aparatem zapłonowym ( tam warto dać silikon) , ale jak nie bierze oleju to można to zignorować

Pokaż mi aparat zaplonowy w tym silniku. Adam też słusznie zauważył ze jest to jednopunktowy wtrysk.

Edytowane przez mk5

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności