adam1954 Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 No to sprawdzanie spalin w płynie i chyba wymiana UPG cię czeka.Choć może teraz podczas stygnięcia się odpowietrzy(gdyby to było zapowietrzenie)   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76521-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-636689 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz4553 Opublikowano 24 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2016 A jesli jest to uszczelka to dlaczego tylko 2 przewody puchną ? a nie wszystkie ? Przecież cisnienie powinno być w całym ukladzie a nie tylko w chłodnicy   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76521-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-636691 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość klimi Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Chłodnica wymieniona na nową czy używkę? Ja jak miałem zakochana chłodnicę to też były takie objawy. Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76521-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-636697 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 (edytowane) A jesli jest to uszczelka to dlaczego tylko 2 przewody puchną Nie wiem jak u ciebie idą kanały chłodzące ale może być być tak że kompresja idzie w duży obwód chłodzący.Zrób test spalin Edytowane 25 Maja 2016 przez adam1954   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76521-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-636706 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz4553 Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 (edytowane) chłodnice zakładałem nową. Zrobiłem ten test spalin i wyszło wszystko ok, ja juz nie wiem gdzie mam szukać tego problemu Edytowane 25 Maja 2016 przez mariusz4553   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76521-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-636745 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 25 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2016 Jak i kto robił ci test?Jeżeli ci to robił mechanik to mógł jeszcze sprawdzić ciśnienie w układzie chłodzenia. Próbuj go odpowietrzać dalej w takim razie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76521-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-636765 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Ja nie wiem co ci ludzie wymyslaja. Kto takie brednie wymysla o jakims odpowietrzaniu ukladu jakimis dziwnymi procedurami i ze to sie nei daje tak latwo uklad odpowietrzyc to ja nie rozumiem. Czy wszyscy mysla ze w aso to sie robi jedno auto dwa dni?? Zalewasz, rozgrzewasz auto, troszke przegonisz, dlewaz do wlasciwego poziomu i ma byc dobrze. Jelsi robi sie cisienie to sie neir obi z nikąd przecie. uszczelka pod glowica i tyle. Odpowietrzenie ukladu to nie wyprawa na marsa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76521-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-636808 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 Wesol wiem jak sie robi w ASO.Ja też nigdy przy swoich i innych autach nie musiałem kombinować.Zalałem ,przejechałem parę kilometrów i po kłopocie.Ale jak przeczytasz posty ludzi typu bulgotanie itp.to wychodzi że mieli zapowietrzone.Jak oni to zrobili nie wiem.Mi się nigdy tak nie udało   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76521-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-636813 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 (edytowane) to czemu ja jak robie takie rzecyz to nie mam takich problemow. Zalewam normalnie przez zbiorniczek, odpalam auto dalej dolewam, trzymam na gazie i temp sie podnosi. dolewki i jest okej. JElsi sie robi cisnienie w ukladzie jest sykniecie konkretne pryz odkrecaniu korka to co ci ludzi eglupio wymyslaja jakies wymiany korkow itp sprawy. moze dziure wywiercic w tym korku to cisnienia nie bedzie co?? Edytowane 26 Maja 2016 przez wesol   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76521-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-636828 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mk5 Opublikowano 26 Maja 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2016 W większości odpowietrzenie jest proste, ale nie tak do końca. Wiem na swoim przypadku. Normalnie zawsze odpowietrzałem przez czujnik na zegary,(AF 1.6 8v). pewnego razu pękł wąż chłodniczy i po zamontowaniu nowego, odpowietrzeniu , bulgotanie, przelewanie w układzie , miesiąc jezdziłem i zadnej poprawy, ponowne odpowietrzanie i ponownie problem, Mechanik juz chciał brać sie za głowicę, ale inny doradził by go odpowietrzyć przy reduktorze(jest w najwyzszym miejscu w układzie) i pomogło. Dlaczego w czesniejszych przypadkach wystarczyło przez czujnik?Przeciez lpg miałem zamontowane zaraz po zakupie? Tak jak z płynem chłodniczym-niby mieszać można wszystke, ale na swoim przykładzie, wiem że jednak nie Choć w przypadku autora moim zdaniem to nie zapowietrzenie/ Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/76521-ci%C5%9Bnienie-w-uk%C5%82adzie-ch%C5%82odzenia/page/2/#findComment-636831 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.