Gość Anonymous Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Cześć ! signum 1.9 cdti 150 KM Na trasie do 120km/h 5 l. 140 km/h 5.4-5.6 l. W cyklu mieszanym 6.5 l. z klimatyzacją. 7 l.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 23 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2009 Cześć ! signum 1.9 cdti 150 KM Na trasie do 120km/h 5 l. 140 km/h 5.4-5.6 l. W cyklu mieszanym 6.5 l. z klimatyzacją. 7 l. Hej chłopie powiedz jak Ty to robisz ?? też mam signum 1,9cdti 150 kucy, jak napisałem wyżej po niżej 9l nie schodzę w mieściee (dosłownie się kulam!) 50/60km/h (powoli zaczyna mnie denerwować sytuacja w której emeryci w Lanosie Tico itp z czarną rejestracją PZ.... mnie wyprzedzają... nikogo nie obrażając ) ostatnio w trasie zrobiłem rekord 5,7 przy 120 ale w nocy przy pustej trasie Poznań - Wałcz - może problem tkwi w automatycznej skrzyni biegów - lub czymś innym.... - czy to możliwe że różnica po między manualem a automatem jest aż tak duża? M: +- 7l/100km A: +- 9l/100km oczywiście przy tych samych parametrach jezdnych. BTW nie katuje autka po mimo mocy Pozdrawiam. Pisownia/Tajga   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Cześć Takie spalanie pokazuje komputer. Mam manualną 6 biegową skrzynię biegów. Raczej nie wciskam pedału gazu do podłogi . Te silniki tak spalają i jeszcze jedno tankuję ON verve. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Cześć Takie spalanie pokazuje komputer. Mam manualną 6 biegową skrzynię biegów. Raczej nie wciskam pedału gazu do podłogi . Te silniki tak spalają i jeszcze jedno tankuję ON verve. Pozdrawiam. A więc wychodzi na to że różnica w spalaniu pomiędzy manualem a automatem jest kolosalna prawie 2 l/100km (szok!) - mam pytanie może któryś z kolegów orientuje się czy na spalanie ma wpływ filtr DPF cząsteczek...? moje signum ma przejechane 100.000km i nie wiem czy w ogóle był czyszczony tzn wypalany....? tak słyszałem że co jakiś czas się go przepala. Będę wdzięczny za jakąkolwiek poradę która obniży mi spalanie (poza oczywistą: noga z gazu...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 24 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2009 Myślę że różnica jest duża przy jezdzie po mieście , na trasie /autostrady/ powinno być podobnie jak przy skrzyni manualnej.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 wypala sie co pare tysiecy pare set km, poza podwyzszonym chwilowym spalaniem, podwyzszonymi obrotami i swadem spalonej gumy nie ma innych objawow oczywiscie takie wypalanie zwieksza spalanie...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 acha czyli zwiększa spalanie?? szczerze, myślałem właśnie że na odwrót... w takim razie jestem bogatszy o parę faktów .... a dwa dni temu poszedł mi alternator... rano umyłem sobie autko, nawoskowałem ( w końcu! ), odpalam i jadę po moją drugą połówkę świeci się lampka akumulatora... świetnie ale nic, jadę twardo po drodze zahaczjąc o zakład kumpla mechanika = werdykt - alternator ... wszystkie możliwe lampki się zaświeciły, padło wspomaganie kontrola trakcji, stabilizacja xenonów i inne możliwe czujniki... masakra centrum poznania bez wspomagania skrzynie nie przerzuca biegów tylko asistance i tak też zrobiłem, dwa dni później odbieram auto (alternator po regeneracji ) przejeżdżam 30 metrów = padło dokładnie to samo wspomaganie itp. , powtórka z rozrywki... wiem że to nie ten dział ale zadam małe pytanko, jak by co to proszę o przerzucenie posta w odpowiednie miejsce. po tej całej akcji z przed dwóch dni przy odpalaniu wzrastają obroty do ponad 1100/1200 obr i chwilowe spalanie jest na poziomie 1,2 - 1,6 l/100km? ma ktoś jakiś pomysł co top może być? Poprawiłam ort/Tajga   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kicaj Opublikowano 25 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2009 no to powodzenia z altkiem a dpf zawsze bedzie powodowal zwiekszone spalanie - ekologia kosztuje   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 Witam Mam Signum 3,2 V6 w benzynie od tygodnia. Gdy je sprowadzałem na trasie spaliło ok 8,5l. Komputer wskazywał na znacznie większe. Teraz jeżdżąc wyłącznie po mieście pokazuje mi średnie spalanie ok 20l. Duuuuuużo. Liczyłem się z dużym spalaniem, ale aż 20l? Ma ktoś z takim silnikiem?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gawlak Opublikowano 31 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2009 ostrozniej z gazem to zjedziesz do 15-16 po miescie nie mozna deptac V6tki wtedy potrafi wychlac wlasnie 20 na 100 i nie patrz na wskazanie kompa tylko sam policz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.