Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Marcin0292

Cześć, mam problem z moją vectrą. Silnik to 2.0 DTI 101KM

 

Po zapaleniu silnika obojętnie czy zimny, czy ciepły zaczyna migać check. Auto raz przyśpiesza normalnie biegi (1,2) a raz łapie muła przy zakresie obrotow do 2800. Czuć spadek mocy podczas migania cheka, powyzej 2800 auto jedzie ok. Na komputerze jest błąd P0400 Recyrkulacja spalin - zwarcie do plusa. Wymieniłem zawór EGR na nowy.

Co ciekawe ten silniczek (na foto) "cyka". Jak odepnę od niejgo kabel to check świeci cały czas i max obrotów to 3500. Jak podepnę to dalej słychać takie "cykanie". Przemieniałem ten "silniczek" z innego samochodu (nie mam pewnosci czy 100% sprawny) i też tak cykał. Pompa Vacum sprawdzona, bije bardzo dobrze.

 

Mam też błąd ABS czujnika, ale myśle ze to nie ma nic wspólnego z tym wyżej

 

Na filmie poniżej widać jak zachowuje sie auto, dokładnie jest tak podczas jazdy, z tym że wolniej sie wkręca...

https://www.youtube.com/watch?v=3GoP6AOSQrs

 

Co może byc przyczyną takiego zachowania.

post-20996-0-51394300-1484322254_thumb.jpg

Edytowane przez Marcin0292

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/78997-migaj%C4%85cy-check-brak-mocy-w-zakresie-niskich-obrot%C3%B3w/
Udostępnij na innych stronach

Wąż od EGR sprawdzałeś czy jest drożny?Czy masz w nim podciśnienie?

 

Egr oryginalny czy jakaś podróba ?

 

With mobilephone sent.

 

Gość Marcin0292

 

 

Wąż od EGR sprawdzałeś czy jest drożny?Czy masz w nim podciśnienie?

 

Tak, sprawdzone. Jest ok.

 

 

 

Egr oryginalny czy jakaś podróba ?

 

SKF Niemiecki ~260zł

 

Jeżeli na pewno masz podciśnienie i EGR ci działa to skasuj bład.

0400 to nie jest zwarcie do masy bo ty masz EGR podciśnieniowy.

To jest błąd nieprawidłowej prędkości przepływu

 

Nie ma w nim elektroniki.

Edytowane przez adam1954

 

Gość Marcin0292

Błąd kasowałem, za chwilę ponownie wskakuje.

 

Dziwi mnie ten odgłos z tego "silniczka" (foto w pierwszym poście) nie mam pojęcia co go powoduje, a równo z nim miga check

 

Więc z innej beczki

 

 

 

 

Tak, sprawdzone. Jest ok.

 

 

Jak sprawdzałeś że jest ok?Jakie było podciśnienie? Ile na minusie?

Jak sprawdzałeś EGR?

Sprawdzałeś siedzenie EGR?

Edytowane przez adam1954

 

Gość Marcin0292

 

 

Jak sprawdzałeś że jest ok?Jakie było podciśnienie? Ile na minusie?

 

Mechanik miał manometr, ciśnienie było na zielonej skali. Na jednym pomiarze (nie wiem którym) był zakres ok 500-900

 

 

 

Jak sprawdzałeś EGR?

Wcześniej miałem uszkodzony bo przy "ręcznym" zaciąganiu go w ogóle trzon sie nie ruszał. Pozniej założyłem nowy i chodzi, rusza sie.

 

 

Sprawdzałeś siedzenie EGR?

Nie bardzo wiem o co chodzi... :/

 

 

Nie mam pomysłów już, przeczytałem dużo wątków, byłem u dwóch mechaników i nie wiadomo o co chodzi, martwi mnie to cykanie tego silniczka, mechanik mówił ze nie powinno tak być i moze byc problem z elektryką.

 

Siedzenie egr czyli tam gdzie ta klapka dociska zamykając przelot spalin.

Ale jeszcze myślę że może czas wyczyścić cały kolektor pod EGR-em.

Ten błąd jest od prędkości przepływu więc może być tak że twój kolektor jest zapchany

 

Edytowane przez adam1954

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności