adam1954 Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 http://www.zssplus.pl/publikacje/publikacje39.htm To klepanie to może być między innymi za duży luz   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz1415 Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 Sprawdziłem szczelinomierzem i nawet naj cienszy nie wchodzi   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 Mariusz ale naciskać masz nie palcem. Musisz nacisnąć jakąś przedłużką. Tak jak masz w poprzednich linkach.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz1415 Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 (edytowane) Wiem to tak sprawdziłem palcem, ale naciskałem wszystkie przedłużką właśnie taką jak na filmie z linku który mi podesłałeś Więc raczej silnik kaplica... Teraz wyskoczyły mi 2 błędy takie: ECN 140509 ECN 14050A Co to może być? Edytowane 2 Września 2017 przez mariusz1415   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 Nie silnik ale hydro. Ja bym je wyjął i posprawdzał według tej instrukcji:http://www.samnaprawiam.com/poradniki-3913-czyszczenie-hydropopychaczy-opel.html Błędy masz w załączniku   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz1415 Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 Boje się troche to rozbierać ale wiem że mechanicy będą mnie zbywać... tylko musze kupić blokady rozrządu co? I czy da się to zrobić jak na tym forum http://forum.samnaprawiam.com/astra-iii-wymiana-popychaczy-zerwany-walek-rozrzadu-vt7862.htm   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 Nie robiłem jeszcze z tą głowicą ale może da się zdjąć te dźwigienki i wyjąć hydro bez demontażu wałków. Hydro leżące jak u mnie czyli prosto pod wałkami to wiem że bez ich demontażu ich nie wyjmiesz. Ale hydro będące z boku wałka po wyjęciu dźwigienki powinno się dać wyjąć do sprawdzenia. Podobnie jest w X16SZR. Tam dźwigienkę wyjmujesz za pomocą przyrządu Ja bym dźwigienkę spróbował wyjąć za pomocą dźwigni i zobaczyć czy jesteś w stanie wyjąć hydro.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz1415 Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 Gorzej jak coś nie wyjdzie:/ bo ciekawi mnie to czy jak bym odkręcił wałek od zębatki to czy napinacz łańcucha nie rozepcha bardziej i tłoczek z napinacza nie wyskoczy...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 2 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Września 2017 Ale ja tobie nie piszę o demontowaniu wałka a tylko o podważeniu hydro tak aby dźwigienkę dało się wyciągnąć i wtedy miałbyś hydro wolne i gotowe do wyjęcia. Wszystko bez wszelkiego demontażu czegoś innego. Ale to już poczekaj co powiedzą fachowcy. Arek i Beny co o tym myślicie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mariusz1415 Opublikowano 3 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2017 I jeszcze jedna sprawa jak odłączyłem wtyczke od czujnika ciśnienia oleju to w środku był olej nie wyciekał na zewnątrz jak wtyczka była wsadzona ale w srodku było mokro od oleju, wymienić go czy nic się nie będzie dziać jak tam jest olej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.