Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Szanownych forumowiczów.

 

Mam takie pytanie. Otóż nie włącza mi się klima w mojej Merivie A z 2003 r. W ubiegłym roku robiłem serwis wraz z wymianą sprzęgiełka kompresora. W tym roku klima nie działa. Miałem spalony bezpiecznik, który wymieniłem, dodatkowo po podłączniu pod kompa wyskakuje błąd p1530 czyli walnięty przekaźnik. I tu moje pytanie gdzie znajduje się przekaźnik do klimy w tym modelu. Zlokalizowałem 1 duży brązowy obok akumulatora oraz skrzynkę z przekaźnikami pod fotelem kierowcy *fotki w załączniku'. Nie mogę jednak nigdzie znaleźć umiejscowienia w/w przekaźnika., który to jest?

Może ktoś z szanownych Panów miał taką przypadłość ?

 

Pozdrawiam

post-55957-0-19050500-1498642842_thumb.jpg

post-55957-0-49167900-1498642855_thumb.jpg

post-55957-0-32890800-1498642860_thumb.jpg


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W komorze silnika.

Dla silnika 1.6

Podaj co masz za Mery.

post-37019-0-87041800-1498646782_thumb.jpg

Edytowane przez adam1954

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukaj pod wycieraczką kierowcy przedniej szyby.Za kielichem amortyzatora

post-37019-0-25679600-1498647996_thumb.jpg

post-37019-0-02266400-1498648004_thumb.jpg

Edytowane przez adam1954

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Szukaj pod wycieraczką kierowcy przedniej szyby.Za kielichem amortyzatora

 

Adam dziękuję CI bardzo, znalazłem. Mam jeszcze 1 pytanko czy ta rozpiska przekaźników dot mojego modelu? Pytam dlatego, że wydaje mi się , że u mnie inaczej są przypasowane do pozycji . Czy są jakieś inne zestawienia?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według tego schematu tak do Z16XE Meriva


A autoelektro 83 i 84 masz porządne schematy do do naszej Mery


Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowane)

Wnetylator chłodnicy bład P1482 oraz P1482 - Mam sytyuację z przekaźnikami wentylatora 2 i 3. Obwód przerywany. Nieciągle. Poradzono mi wentylator do wymiany za 600 stów. Autko OPEL MERIVA A Z16XE 1.6. 74kW

Ale coś mi się nie zgadza, bo przecież na 1 biegu chodzi. Dodatkowo jak dam klimę manualną na 4 to wentylator kręci się jak szalony. Znalazłem jeden przekaźnik w skrzynce przed akumulatorem, był niedociśnięty. https://drive.google.com/open?id=1w4ewWnooWhTaBLk-GB3-ga3xHBEyrn1N Zastanawiam się czy tam nie powinno być wogóle trzech, bo według schematu tak są?

Ogólnie czy jest jakaś metoda rozpoznania na którym biegu chodzi wentylator. Wiem tyle, że przy około 95 stopniach powinien wchodzić na pierwszy? Generalnie cała sytuacja wynikła po tym, że zapala mi się lampka z kluczykiem i samochodem na desce. Czasami jak przekręce kluczyk, a czasami jak już dłużej jadę. Potem na kilka dni znika i mam nadzieję, że to nie podociskane kable. Już kiedyś miałem podobną sytuację (około 4 miesięcy temu), że nie było 1 biegu i zmiana rezystor aby mi nie przegrzewało samochodu i potem po wyłączeniu auta rzeczywiście chwilę wentylator chodził i chłodził silnik. A teraz jest sytuacja na odwrót, że nie ma 2 i 3. Trochę się w tym gubię. Proszę o radę. Dziękuję.

Edytowane przez Chrysop

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez limes
      Witam. mam problem z załączaniem klimatyzacji. Otóż po przekręceniu kluczyka w stacyjce na ON na  plusie cewki przekaźnika od włączania sprzęgła klimy od razu pojawia się napięcie czy włączę guzikiem czy nie. ale i tak klimy nie załącza bo jak mierzę miernikiem między + a - cewki to jest jakieś 10,5 V. Sprawdziłem też żarówką między zaciskami cewki - nie świeci. jak minus żarówki zwarłem do masy karoserii żarówka zaświeciła czyli plus jest . przewody , dojście do plusa do przekaźnika  przekazywanego później na sprzęgło jest... przewody są ok . co robić??? spotkał ktoś się może z takim przypadkiem?? 
    • Przez przemo32451
      Witam. Mam pewien problem z moim oplem . Dokładnie to Opel Vectra B 1.8 96 rok w gazie chodzi o to że gdy włączę klimę nagle temperatura podchodzi do 100 a nawet na czerwone pole po wyłączeniu klimy temperatura spada do 95/100 stopni . Z góry dzięki
    • Przez mbogdan
      Od niedawna jestem posiadaczem Astry G 1,4 16V kod silnika Z14XE z  2005 roku. Brak jednego przekażnika w komorze silnika trochę mnie zaskoczył,nie mam pojęcia jakiego typu i za co odpowiada. Pod tą "pustą" kostką są przewody. Dołączam zdjęcie i proszę o pomoc.

Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.