Skocz do zawartości

Problem z podgrzewaniem świec - dziwny czujnik - Y20DTH


Rekomendowane odpowiedzi

Według OPCOM opis wywala błąd z takim opisem..
P1635 - Błąd ogólny obwodu urządzenia żarzącego

 

Dziwi mnie jedna rzecz, że mierząc miernikiem świece wkręcone do silnika oporność jest w granicach 500 Ohm, po wykręceniu prawidłowo do 1Ohma...

 

  • Odpowiedzi 38
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

To może być wina świec.

Tis podaje to co w załączniku

 

Poczytaj ten temat:

http://www.klubzafira.pl/forum/showthread.php?tid=1504

post-37019-0-13409700-1514059617_thumb.jpg

 

Tyle, że w tej chwili świece już są zmienione na nowe - MAXGEAR'owskie. Choć na nich też brak poprawy i podczas testu z poziomu OPCOM wywala P1635

 

Ale wiesz już chyba jak w Oplach jest z zamiennikami?

Nowe nie zawsze dobre.

A ten Maxger to nie jest nawet średnia półka

 

Tyle, że w tej chwili świece już są zmienione na nowe - MAXGEAR'owskie. Choć na nich też brak poprawy i podczas testu z poziomu OPCOM wywala P1635

MAXGER - myślę że mogą być gorsze od tych co miałeś.

Chociaż kto wie może małe żółte rączki już się nauczyły robić.

 

Podpinając i określając czas rozgrzewania / ich oporność nie wyglądają na razie najgorzej. Owszem jak padną to nie będę płakał choć w chwili obecnej ten temat bym pominął. Gdzie dalej szukać usterki?

 

Może gdzieś masa ucieka, jak na samochodzie oporność świec wychodziła dużo poza zakres? Pamiętam w Astrze benzynowej, że był przewód masowy silnika łączony z karoserią (ramą pod maską) tak jak na foto..

U siebie takiego przewodu nie widzę. Gdzies jeszcze mogę szukać?

122d56ea195c84b3m.jpg

 

A sprawdzałeś masę z minusem na aku?

 

problem lezy albo w tym pseldo przekazniku sterujacym praca swiecami albo w kablotece do niego. Swiece trzeba mierzyc poprawnie tym miernikiem. Czyli nie tak byle jak dotykac do koncow obwodu tylko naprawde tak by przejscie bylo pewne.

 

 

 

W jaki sposób?

 

Jeden koniec miernika do minusa aku a drugi na karoserię , na silnik

Są nawe filmiki jak to robić.

Wtedy wiesz czy na silniku masz dobrą masę

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności