Gość zdmar Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Witam Jestem umówiony na wizytę do ASO na jutro (odbiór w piątek). Wizytę wymógł Opel bo "poprzednia była w listopadzie i należy ponownie zweryfikować usterkę". Przekazałem też filmik o którym pisałem w poprzednim poście z nagranym dziwnym klekotem silnika - ma trafić do Niemca. Zobaczymy co z tego wyniknie. Wskazywałem też za radą kolegi Arkosa by sprawdzili ciśnienie na listwie i ewentualnie go podnieśli choć P. serwisant stwierdził, że zrobią to w ramach próby i wrócą do ustawienia fabrycznego coś koło 1,2. Czyli czekam do piątku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Czyli nie podniosą   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zdmar Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Czyli nie podniosą Z rozmowy wynikało, że nie. Serwisant mówił, że nie mogą zmieniać ustawień fabrycznych i dodał, że u siebie w samochodzie (nie wiem jakim) ma ustawione na 1 i jest dobrze.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 10 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2018 Pitu pitu...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MC27A Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Dzisiaj byłem z Astrą w serwisie. Nie uwierzycie ale naprawa trwała dosłownie dwadzieścia minut. Po wypiciu kawy zaserwowanej przez dilera podchodzi Pan do mnie i mówi że już gotowe. Ucieszony szybką obsługą podażam za Nim siadam do stanowiska obsługi klienta i mówi że brak jakichkolwiek błędów jedynie zabrudzony elektrozawór przy parowniku a ja do Niego że dosłownie samochód był tankowany może 5 razy do pełna na stacji Orlen a On mi odpowiada że mam zmienić miejsce tankowania na BP lub Shell. ŻENADA   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość nowyk Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 MC27A pisałem o kolejności działania ASO w przypadku tej usterki - trzymają się ściśle zaleceń producenta ale powtórzę je: 1. czyszczenie elektrozaworu; 2. wymiana rurki solenoidu; 3. wymiana parownika (o czym decyduje już samodzielnie ASO). Jednym słowem przy kolejnej wizycie w wykonają punkt 2 a jeśli to nie pomoże stwierdzą że komputer nie wyświetla błędów i musza wysłać raport do centrali w Niemczech. Witaj w klubie "zadowolonych" użytkowników nowego Opla.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość A_FLY Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Ciekawe jak u mnie w Merivie rozwiązali problem. Sam przechodziłem przez to samo 2 lata temu zaraz po odbiorze nowego auta. W moim przypadku następnego Opla nie będzie. Teraz problem nie jest taki dokuczliwy jak u was. Auto korzysta z LPG, ale trzeba pilnować przycisku, czasami się nie załączy . Trzymam kciuki abyście szybko dostali rozwiązanie problemu. Sprawdźcie czy u was w instrukcji jest zapis, że układ zasilania LPG działa przy temp otoczenia od -8*C do 100*C   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość yogi-27 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 (edytowane) W każdej instrukcji jest ten zapis, ale co z tego skoro nie przełącza się na LPG już wtedy, gdy temperatura zewnętrzna spada poniżej 7 stopni. Poza tym wszystkie dokładane (czytaj niefabryczne) instalacje LPG działają nawet gdy na dworze jest -25 stopni. Tylko Opla nie działa - bubel jednym słowem! Jutro zostawiam na noc auto w serwisie - zobaczymy co będzie w sobotę rano. Pozdrawiam i jak będę coś wiedział to Was poinformuję. Edytowane 11 Stycznia 2018 przez yogi-27   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawidb750 Opublikowano 11 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2018 Sprawdźcie czy u was w instrukcji jest zapis, że układ zasilania LPG działa przy temp otoczenia od -8*C do 100*C W każdej instrukcji jest ten zapis, ale co z tego skoro nie przełącza się na LPG już wtedy, gdy temperatura zewnętrzna spada poniżej 7 stopni A może to nie chodzi o - 8*C tylko 8*C ? Może "-" to tylko miał być myślnik i instalacja jest w takim razie sprawna   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość przemekmirocha Opublikowano 12 Stycznia 2018 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 W każdej instrukcji jest ten zapis, ale co z tego skoro nie przełącza się na LPG już wtedy, gdy temperatura zewnętrzna spada poniżej 7 stopni. Poza tym wszystkie dokładane (czytaj niefabryczne) instalacje LPG działają nawet gdy na dworze jest -25 stopni. Tylko Opla nie działa - bubel jednym słowem! Jutro zostawiam na noc auto w serwisie - zobaczymy co będzie w sobotę rano. Pozdrawiam i jak będę coś wiedział to Was poinformuję. coś się wyjaśniło z autem? Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.