Skocz do zawartości
michalkielceCK

Astra g 1.6 2004 CNG błąd P1460 migający miga check 1500/2500 obrotów

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano (edytowane)

Witam

mam problem z oplem Astrą 2004 1.6 fabrycznie z CNG zdemontowany cng zamontowany STAG

 

Auto trochę mułowate rano na zimnym szedł jak burza popołudniu odczuwalnie gorzej..

 

klika razy wywala mi migający check 1500 /2500 obrotów objaw ginie po restarcie silnika

(miga nie zależnie na benzynie czy na gazie)

 

wywaliło błąd P1460

 

Bak nie oryginalny wersja CNG przeważnie do pełna wchodzi 8/9 L benzyny / świece nowe irydowe /cewka nowa

 

wskazania z kompa

 

na gazie pokazuje SONDA 1 --- 612 mV BOGATA SONDA 1 --- 924mV UBOGA

 

Na benzynie SONDA 2 ---74 mV UBOGA SONDA 2 --- 208 uboga mV UBOGA

Miernikiem pierwsza sonda 1.25 na zimnym do 0.8 na ciepłym wtyczki od drugiej nie sprawdzałem jeszcze

post-57894-0-37878600-1516116325_thumb.jpg

Edytowane przez michalkielceCK

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie masz całkowicie rozwalone mapy Pb.

Wyłącz LPG ,odepnij aku na 30 min-1 h i zrób adaptacje przepustnicy i zobaczysz co się będzie działo. Ale cały czas na Pb.

Wtedy sprawdź jak pracują sondy.

Sonda ma pracować 0.1-0.9 V

 

Przy tym błędzie masz do sprawdzenia

post-37019-0-87913200-1516118949_thumb.png

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Według mnie masz całkowicie rozwalone mapy Pb.

Wyłącz LPG ,odepnij aku na 30 min-1 h i zrób adaptacje przepustnicy i zobaczysz co się będzie działo. Ale cały czas na Pb.

Wtedy sprawdź jak pracują sondy.

Sonda ma pracować 0.1-0.9 V

 

Przy tym błędzie masz do sprawdzenia

 

 

Przez reset przepustnicy rozumiesz odłączy akumulator i odpalić i silnik sam pracuje do włączenia wentylatorów jak w starszych oplach

 

czy jak piszą w necie reset ustawień wyuczonych opcom (w delfi nie ma opcji)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

 

Przez reset przepustnicy rozumiesz odłączy akumulator i odpalić i silnik sam pracuje do włączenia wentylatorów jak w starszych oplach

 

Tak od razu zaczynają sie uczyć sondy.

 

Opcomem to też można zrobić .

Jest jeżeli masz aktywny klawisz reset wartości wyuczonych sond

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam po kliku dniach testów po odłączeniu akumulatora i rozgrzania auta do włączenia wentylatorów .

 

Auto dostało mocy na rozgrzanym aucie idzie super obroty spadły na postoju do 800

 

Na zimnym przy obrotach 25000/30000 obrotów na benzynie dostaje mocy

 

PO 2 dniach auto odpalone do skrobania szyb po przejechaniu kilometra (już na LPG) znowu zaczęło odcinać 4 cylinder z tym że tym razem od 10000 obrotów do 25000 czyli za każdym dotknięciem pedału gazu....

 

instalacja gazowa odcięła tym razem cały LPG reset stacyjką błąd znika dopiero wykasowanie błędów w STAGU pomogło

 

cos więcej podpowiecie

 

informacje z opcima / innego interfejsu dopiero w wekend pokaże

post-57894-0-45458000-1516702861_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te czasy wtrysku masz na wolnych?

Jeżeli tak to masz coś skopane w LPG .

Raczej na pewno masz skopaną wiązkę na 4 cyl. Gazownik się wpiął i tam może być brak styku lub połączenie się rozleciało.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Te czasy wtrysku masz na wolnych?

Jeżeli tak to masz coś skopane w LPG .

Raczej na pewno masz skopaną wiązkę na 4 cyl. Gazownik się wpiął i tam może być brak styku lub połączenie się rozleciało.

dodaje kolejne foto bo poprzednio nie przeszło

post-57894-0-05091500-1516710342_thumb.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No przy takich obrotach masz 13.2 V ?

Ładowanie do sprawdzenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No przy takich obrotach masz 13.2 V ?

Ładowanie do sprawdzenia.

to kabel od gazu sprawdze błędy i pokaże skrimy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem że od gazu.

Ale widzisz jakie napięcie pokazuje

Więc pomierz multimetrem napięcie na aku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

Partnerem serwisu: fabryka kart plastikowych LiderKarty
×

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.