Gość Michał1988 Opublikowano 24 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 Witam w mojej corsie od kiedy pamiętam mam falowanie obrotów, idealnie na biegu jałowym czy to podczas ruszania między 1000 a 1500 obrotami. Delikatnie nurtuje mnie to. Zdążyłem już wykonać: Wyczyszczenie przepustnicy plus adaptacja op-com'em. Wyczyszczenie, zaślepienie sprawnego egr. Kolektor dolotowy wyczyszczony, i uszczelniony - był syf i olej więc rozebrałem na pół uszczelniłem i git. Reset pętli o2 czy jak tam to się zwie w op-com'ie. Nie znam się troszkę na wartościach jakie mają być prawidłowe, ale miedzy tak przy 1400 obrotach wartość otwarcia przepustnicy mi właśnie faluje natomiast powyżej lub poniżej, ma wartość stałą. Czy to wina przepustnicy czy coś innego sprawdzić. Corsa c 120000 km przebiegu. Pozdrawiam.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83090-corsa-c-i-kolejne-falowanie-obrot%C3%B3w/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 Anie uważasz że warto by jeszcze podać o jaki silnik chodzi?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83090-corsa-c-i-kolejne-falowanie-obrot%C3%B3w/#findComment-687500 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał1988 Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 (edytowane) A kurczę faktycznie nie napisałem 1.2 z12xe. Edytowane 25 Lutego 2018 przez Michał1988   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83090-corsa-c-i-kolejne-falowanie-obrot%C3%B3w/#findComment-687507 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArKos Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 Widzę 2 opcje... Skoro: tak przy 1400 obrotach wartość otwarcia przepustnicy mi właśnie faluje to albo jest problem z czujnikiem położenia przepustnicy albo z pedałem gazu. Włączyć sobie wykres liniowy i sprawdzać pedał gazu i przepustnicę jak wygląda podczas naciskania. Mogła się ścieżka wytrzeć i dlatego pojawiają się śmieci.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83090-corsa-c-i-kolejne-falowanie-obrot%C3%B3w/#findComment-687508 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 W załącznikach wrzucam co masz sprawdzić.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83090-corsa-c-i-kolejne-falowanie-obrot%C3%B3w/#findComment-687509 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał1988 Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Witam. Dziękuję za zainteresowanie niestety teraz nie jestem w stanie podpiąć kompa i pomierzyć wartości z uwagi na aurę i brak zasilania laptopa Blokowisko. I muszę czekać aż kolega mnie przygarnie. Zauważyłem jedno. Jak dodaję gazu to między 10 a 20 tys obrotów mam dziurę tzn. naciskam delikatnie powoli pedał gazu a moc nie wzrasta, dopiero po około nie wiem 2 cm może mniej wciśnięcia gazu dopiero łapię. Więc może to w tym problem. Bo tam jak widzę nie ma linki do gazu jak w Seju. Co o tym myślicie. Ale i tak wykonam pomiary tej całej reszty. Byłem na parkingu, odkręciłem, potraktowałem ścieżki preparatem do potenciometrów, reszta kontaktem, skręciłem i kurcze nie ma falowania, co daje mu 14 tys i w tej okolicy a silnik ładnie pyka. Zobaczę jak będzie po tygodniu.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83090-corsa-c-i-kolejne-falowanie-obrot%C3%B3w/#findComment-687625 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał1988 Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 (edytowane) Witam. Dziękuję za zainteresowanie niestety teraz nie jestem w stanie podpiąć kompa i pomierzyć wartości z uwagi na aurę i brak zasilania laptopa Blokowisko. I muszę czekać aż kolega mnie przygarnie. Zauważyłem jedno. Jak dodaję gazu to między 10 a 20 tys obrotów mam dziurę tzn. naciskam delikatnie powoli pedał gazu a moc nie wzrasta, dopiero po około nie wiem 2 cm może mniej wciśnięcia gazu dopiero łapię. Więc może to w tym problem. Bo tam jak widzę nie ma linki do gazu jak w Seju. Co o tym myślicie. Ale i tak wykonam pomiary tej całej reszty. Byłem na parkingu, odkręciłem, potraktowałem ścieżki preparatem do potenciometrów, reszta kontaktem, skręciłem i kurcze nie ma falowania, co daje mu 14 tys i w tej okolicy a silnik ładnie pyka. Zobaczę jak będzie po tygodniu. No niestety dalej jest falowanie obrotów. Na razie zamieszczam wartości z OP Coma reszta w dniu jutrzejszym. Wartości z op coma.pdf W załącznikach wrzucam co masz sprawdzić. Pytanie co do pomiarów. Mam rozumieć że jak jest wpis zapłon włączony chodzi tylko o przekręcenie kluczyka do 1 pozycji? Natomiast jak jest Silnik na biegu jałowym - uruchomiony pojazd? oraz pozycja wskazówka ? Co tam są za ewentualne wartości czy mam na to nie zwracać uwagi?. Oraz czy masz może zdjęcie jeśli chodzi o czujnik powietrza bo ja mam akurat wersję z stykami w jednej linii? Edytowane 9 Marca 2018 przez Michał1988   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83090-corsa-c-i-kolejne-falowanie-obrot%C3%B3w/#findComment-688417 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Naprawdę nie widzisz, że przepływomierz "stoi"??   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83090-corsa-c-i-kolejne-falowanie-obrot%C3%B3w/#findComment-688418 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał1988 Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Jeśli nie zna się ewentualnych wartości jakie ma wykazywać przepływomierz to niestety ale nie. Dla tego pytam tutaj na forum.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83090-corsa-c-i-kolejne-falowanie-obrot%C3%B3w/#findComment-688420 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 9 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Mam rozumieć że jak jest wpis zapłon włączony chodzi tylko o przekręcenie kluczyka do 1 pozycji? Natomiast jak jest Silnik na biegu jałowym - uruchomiony pojazd? Tak Według Tisa to drugi czujnik położenia przepustnicy na wolnych powinien mieć 3.8-4.6V A po przyciśnięciu do oporu powinien mieć 0.2-1 V Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/83090-corsa-c-i-kolejne-falowanie-obrot%C3%B3w/#findComment-688422 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.