Skocz do zawartości

Opel Corsa b dużo pali za dużo 1.4 1993 na wstryku wersja JoY


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Janek12janek1222

Witam serdecznie mam Opla corse b 1.4 1993 wersja Joy wersji silnika nie znam wiem że jest na wtrysakach problem jest w tym że za dużo pali bo miałem poprzedni samochód Renault megana coupe 1,6 96r 90km i paliła średni 7-9 max aa Corsa zjada mi te paliwo ostanio zalalem za 100zl plus minus 20l zrobiłem 130km i rezerwa, auto chodzi jak należy obroty się trzymają itp tylko te spalanie ewidentnie za dużo jak na tę auto potrzebuje pomocy, aa i zapala się check nie mogę jednak sprawdzić na kompie bo mój mechanik ma nowszą wtyczkę pod auto, ale check zapala się jak auto się rozgrzeje czyli jak zapalam na zimnym ok jak tylko woda złapie 90 to się pali ponadto auto grzeje ok woda też ok i czasem check gaśnie ale zapala się ponownie silnik krokowy nowy

 

Odnośnik do komentarza
https://forum.opel24.com/topic/83410-opel-corsa-b-du%C5%BCo-pali-za-du%C5%BCo-14-1993-na-wstryku-wersja-joy/
Udostępnij na innych stronach

Gość kubala_1986

Przyczyn może być kilka, najlepiej jednak postaraj się odczytać błędy bo to będzie najtańsze rozwiązanie. Najczęściej za problem ze zbyt dużym spalaniem odpowiada sonda lambda, dlatego wpierw zacząlbym od niej, zmierzył miernikiem jakie wartosci podaje.

Edytowane przez kubala_1986

 

Gość Janek12janek1222

Dziękuję za odpowiedź, też myślę że to ona bo wszystko inne sprawdzone oprócz niej ale czy aż takie spalanie by wzrosło przez jej nie odpowiednie działanie chce dodać że kupiłem auto to był dziurawy wydech chodził jak jakiś WRC mogła sonda szaleć i się popsuć

 

Gość kubala_1986

Czy aż takie to nie wiem, zmierz jakie ma napięcie po rozgrzaniu, czy stałe, czy skacze. Prawidłowe napiecie powinno wynosić chyba coś około 1V ale nie jestem pewien, musisz pogrzebać w necie. A jak że spalinami, nie czuć w nich benzyny?

 

Corsa zjada mi te paliwo ostanio zalalem za 100zl plus minus 20l zrobiłem 130km i rezerwa

Tak średniego spalania samochodu nikt nie liczy bo nie jest miarodajny.

Są opisy na forum jak to zrobić - czyli zalać pod korek - przejechać 100km i uzupełnić bak.

Następnie - pali się check to podpiąć pod komputer diagnostyczny i sprawdzić co jest nie tak - słaby mechanik to zmień mechanika albo zacznij robić sam.

Warto skorzystać z wiedzy jaka już jest na forum a szukajka dobrze działa.

 

Spróbuj drucikiem błędy odczytac.

 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności