Skocz do zawartości

Ma ktoś Corsę E 1.4 90 KM ?


Hall9000

Rekomendowane odpowiedzi

2 minuty temu, Hall9000 napisał:

"Nie muszę nigdzie zaglądać, bo na bieżąco naprawiam Ople"- może to właśnie ten Pan jest opłacony z warsztatu ??

Weź duży rozpęd  i porządnie strzel czajnikiem w ścianę... ;)

 

3 minuty temu, Hall9000 napisał:

kto za tym wszystkim stoi - kto opłaca setki ludzi by zakładali konta i przez długi czas prowadzili dyskusję i pisali artykuły na temat awarii Corsy Turbo -

Konkurencja.

Pewnie znajoma definicja. Corsa nie jest jedynym autem w tym segmencie, dobrze się sprzedaje, jest niedroga. Takie Polo czy jakieś skośnookie wypadają drożej oferując mniej. Klienta zdobywa się ceną i Opel to jeszcze robi.

Taka Corsa w turbo pozamiata większość kompaktów z wbrew pozorom niezłymi silnikami.

Wiesz już po co te podchody?

Jakbyś napisał, że Astra K ma ujowy silnik 1,4T 150kM czyli LE2, to przyklasnąłbym, bo to prawda. Ale to niewysilone 100-konne ustrojstwo to naprawdę fajny silnik.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakby konkurencja miała wszystkie inne samochody krytykować ( oprócz własnych ) ,których są setki to pracownicy nic by nie robili w biurze tylko siedzieli w internecie - widzę,że humorek dopisuje :-)

Edytowane przez Hall9000

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To poczytaj internety. Ile jest krytycznych opinii o VW 1,4TSI, o francuzach, o Corsie 1,4T i o innych. Albo młodziak jesteś albo mało życiowy... Tudzież naiwny, bo wierzysz w wyczytane i obejrzane pierdoły :D Jak widać proste socjotechniki dobrze działają ;)

 

 

Dobra, a teraz kończymy OT.

Każdy post nie związany z wątkiem tematycznym, czyli Corsą 1,4 90kM i leci ban. Do nowego roku urlop świąteczny funduję.

To było całkiem serio.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Hall9000 napisał:

 

Ja z połową tego testu się nie zgadzam szczególnie odnośnie prowadzenia. Owszem to nie jest auto sportowe więc może Zachar, który z reguły wybiera do testów najmocniejsze wersje po prostu się w auto nie wjeździł. Próbowałem na zakrętach docisnąć i nawet nie zapiszczał o jakimkolwiek poślizgu nie wspomnę. Wspomaganie może i w innych autach lepiej przenosi drogę na kierownice ale da się z tym bez problemu jeździć i to nawet szybko. 1.4 bez turbo daje radę także na trasie a zrobiłem kilka po 600-700 km, licznikowo jak pisałem dojdzie do 180 więc w Polsce praktycznie jak ktoś się spieszy to go raczej nikt nie wyprzedzi. Turbo ma jednak te 200Nm i  to na pewno czuć. Jedyne z czego zadowolony nie jestem to zużycie paliwa. Zrobiłem trochę Croslandem X z 1.2 82KM + lpg i to auto pomimo że wyższe spalało nawet 1-1.5 mniej no ale to 3 cylindry z PSA. Z drugiej strony nawet 9.5 gazu w mieście to jakieś 4.8 ropy a raczej żaden diesel nie zejdzie w mieście poniżej 5 więc nie ma takiego wielkiego bólu. 1.4 to nie najnowsza technologia za to prosta konstrukcja i w tych linkach o awaryjności nie doczytałem aby komuś ten silnik padł czy nawet turbo. Dla kogoś jest za słaby i za dużo pali - tylko tyle wyczytałem.

 

Co do sprzęgła/dwumasy to jak się umie te elementy obsługiwać to tak szybko nie padają np dwumas nie lubi wciskania gazu z bardzo niskich obrotów. Problem jest taki że jak już ktoś zakatuje sprzęgło to raczej powinno się wymienić cały zespół i tu koszta są 4-5 razy wyższe niż ze zwykłym. Za to dwumasa niweluje szarpanie

Edytowane przez mojo333

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 15.12.2018 o 20:15, Star833 napisał:

Podczas jakiej pogody sprawdzałeś ten pisk i na jakich kapciach?

Oczywiście jak było sucho :) Jeszcze przed odbiorem (jak pisałem wcześniej) zmieniłem na RainSport3 195/55/16, fabrycznie były jakieś Continentale 185/65/15 i auto bardzo ładnie trzyma się drogi. Czytałem wpisy innych osób pod testami (pod tym Zachara też chyba), że opony fabrycznie montowane nie są dobrze dobrane. Na fabrycznych nie jechałem nawet 1 km ale na tych co założyłem jest uważam bardzo dobrze. Może to też kwestia że 185 są do tej masy auta za wąskie a 65 za bardzo baloniaste.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam a czy ma ktoś problem z lampa przednia ze śladami na kloszu od środka, przypomina jakby drobinki pyły na szkle klosza lub kurz, widać szczególnie wieczorem jak są lampy włączone 

Edytowane przez Micu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności