Skocz do zawartości

Wyciek - jasne plamy pod samochodem


Gość biolife

Rekomendowane odpowiedzi

Jestem tu nowy dlatego na początku chciałbym przywitać wszystkich użytkowników forum.
 

Mam pewien problem. Dzisiaj rano żona pojechała do pracy i po paru godzinach zauważyłem na podjeździe dziwne plamy o jasnej barwie (widać na załączonym zdjęciu). Zastanawiam się co to może być z płyn?
Chciałbym dodać, ze jest mokry dzień, więc ta ciecz mogła wejść w reakcję z wodą, chociaż szczerze mówiąc nigdy nie spotkałem się z takimi plamami (ale generalnie jestem zielony w temacie samochodów).

Jeśli chodzi o kondycję mojej Merivy to ostatnio właśnie pojawił się problem, że od czasu do czasu zostawia po sobie plamę oleju, co również widać na zdjęciach (starsze ciemniejsze plamy). Co więcej pojawiają się małe ubytki płynu chłodniczego.

Dopiero będę szukać przyczyny tych plam oleju, ponieważ wcześniej nie miałem kiedy. Z tego co mi wiadomo, to podobno mokry jest spód i bok silnika.

Czy ktoś z bardziej zorientowanych użytkowników wie co to może być za ciecz i gdzie szukać przyczyny wycieku?

wycieki.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to chyba oczywiste, że zdalnie nie sprawdźcie. Nawet o to nie prosiłem. Za taką pomoc to ja dziękuję... 

 

Głównie chodzi mi o ten dziwny kolor, bo nie mam pojęcia jaki płyn eksploatacyjny może tak wyglądać. Myślałem, że to może szczególna cecha jakiegoś konkretnego płynu, bo łatwiej szukać jak się ma zawężony obszar poszukiwań. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obszar poszukiwana proponuję zawęzić do całego silnika w komorze silnikowej.

Czyli podnosisz maskę i szukasz od góry.

Wchodzisz pod auto i szukasz od dołu.

 

Kolor cię ciekawi?

To weź trochę oleju i połącz go z płynem chłodniczym.

I zobaczysz jaki kolor będzie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach