ja37 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2021 Gratki Teraz wiesz, co masz.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peplunio Opublikowano 27 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2021 Gratulacje.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 27 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2021 A ja pisalem aby sprawdzić węża gdy wskazówa zacznie się dźwigać z tej najniższej pozycji.. Takie zachowanie wskazówki jakk piszesz świadczy że termostat się przycina i nie zamyka na czas.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navia Opublikowano 27 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2021 19 minut temu, adam1954 napisał: A ja pisalem aby sprawdzić węża gdy wskazówa zacznie się dźwigać z tej najniższej pozycji. Tak wiem ale jadąc nie chciałam się zatrzymywać na środku drogi. 20 minut temu, adam1954 napisał: Takie zachowanie wskazówki jakk piszesz świadczy że termostat się przycina i nie zamyka na czas. Jestem ciekawa jak będzie po wymianie. 40 minut temu, ja37 napisał: Teraz wiesz, co masz. Tak wiem. 28 minut temu, peplunio napisał: Gratulacje. Dzięki   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navia Opublikowano 28 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2021 Dziś zrobiłam mały wyjazd. Największą tem jaką uzyskałam za pomocą Pistona Jak już stanęłam przed garażem otworzyłam maskę . Wąż tu przy termostacie na tyle ciepły że nie da się go zbyt długo utrzymać Na dole przy samym króćcu chłodny . Króciec zimny. A temperatura szybko na postoju spadła do 85 stopni. Niestety dziś nie doszedł zamawiany termostat.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peplunio Opublikowano 28 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2021 To napięcie akumulatora to Piston chyba Ci zawyża. 14,9V? Troche za dużo moim zdaniem. Co do termostatu to ciepły przy samym termostacie wiadomo, że będzie bo części sie rozgrzewają przy gorącej cieczy, ale już pare cm w strone chłodnicy powinien wąż być zimny jak jest zamknięty. W tym przypadku tak jest, więc wychodzi na to, że termostat jest ok. bo sie nie otwiera przy temperaturze 91 stopni.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Navia Opublikowano 28 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2021 22 minuty temu, peplunio napisał: To napięcie akumulatora to Piston chyba Ci zawyża. 14,9V? Troche za dużo moim zdaniem. Zapis był wykonany podczas jazdy ale jak piszesz program mógł go trochę zawyżyć . 23 minuty temu, peplunio napisał: Co do termostatu to ciepły przy samym termostacie wiadomo, że będzie bo części sie rozgrzewają przy gorącej cieczy, ale już pare cm w strone chłodnicy powinien wąż być zimny jak jest zamknięty. W tym przypadku tak jest, więc wychodzi na to, że termostat jest ok. bo sie nie otwiera przy temperaturze 91 stopni. Czyli jest za zimno aby to dokładnie sprawdzić. Powiem szczerze że nawet w lato gdy użytkowała go kumpela nie słyszała aby w ogóle się włączał wentylator. Nawet w jeździe po mieście i staniu w korkach. Czytałam że tego opla ciężko doprowadzić do włączenia wentylatora ale żeby aż tak było ciężko? No termostat w drodze., Oczywiście można go odesłać ale bez montowania. Ale czemu ta temperatura taka mała.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peplunio Opublikowano 28 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2021 (edytowane) Temperatura jest raczej ok. Teraz zimą to trudno jest silnik doprowadzić do takiej temperatury aby się termostat otworzył no chyba, że gdzieś jadąc pod długą i stromą góre. Piszesz o wentylatorze w lecie, że nigdy sie nie włączył, nawet w korku. Hmm, to ciekawe co piszesz. Może szwankuje czujnik temperatury w chłodnicy (bo on odpowiada za załączanie się wentylatora) albo przekaźnik wentylatora? Trzeba to sprawdzić w lecie... Ja mam silnik 1.4 i w lecie wentylator działa jak w korku stoje... Ale wtedy wskaźnik jest poza środkową kreską, więc temperatura jest powyżej 95 stopni. Edytowane 28 Grudnia 2021 przez peplunio   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 28 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2021 20 minut temu, Navia napisał: Czyli jest za zimno aby to dokładnie sprawdzić. Można sprawdzić. Poprawnie działający termostat płynnie się otwiera i zamyka. Wentylator się tylo nie właczy. Ale włączenie wentylatora jest trochę poza kreską 90 st. I powinno spaść na 2 mm poniżej tej kreski. U Ciebie spadło do 80. Więc termostat się zacina i za dlugo jest otwarty Ale może się zaciąc odwrotnie i wtedy będzie beret. Mamy bardzo wydajne chłodnice   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peplunio Opublikowano 28 Grudnia 2021 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2021 To fakt. Chłodnice są wydajne. Zamontowane takie z bezpiecznym naddatkiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.