Gość kamil_k Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 Witam. Mam problem z vivaro 1.9dti. Auto normalnie odpala i jeździ, ale problem pojawia się ok. minuty po rozruchu. Pojawia się nieregularne stukanie i nikt nie jest w stanie potwierdzić co to jest. wystarczy zgasić i odpalić auto i stukanie znika na cały dzień. Nie występuje to też codziennie, bo zostawiłem auto u mechanika i jak na złość 2 dni pod rząd nie stuka. Nigdy nie stukało od pierwszych sekund rozruchu i nigdy po rozgrzaniu. Ja obstawiam za wysokie ciśnienie paliwa po zejściu ze ssania, ale nikt nie potrafi zmierzyć rzeczywistego ciśnienia zegarem , a na kompie wszystko ok. zero błędów mimo ,że auto nie równo chodzi i słychać stukanie. Orientuje się ktoś jak wygląda układ paliwowy do zbiornika ? Znalazłem kiedyś info , że u mnie jest jakiś bimetalowy zaworek na powrocie, który dopóki paliwo nie ma odpowiedniej temperatury to nie puszcza paliwa do baku, analogicznie jak w układzie chłodzenia, mały i duży obieg ? Jak o sprawdzić czy mam taki układ ? Jest jakaś stronka ze schematami ? Ręką łapiąc za przewody nie bardzo idzie to ogarnąć no i nie znam parametrów, zakresu przy jakiej temp to ma działać. Kojarzy ktoś podobny temat   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 31 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2019 Ale gdzie ci stuka Musisz orientacyjnie poszukać w jakim rejonie. Według autodaty dodatkowa pompa była do 09.2003 A od 10. 2003 już jej nie widzę na schematach Ciśnienie paliwa przecież można obserwować w parametrach pracy po podłaczeniu się do auta   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.