Skocz do zawartości
CezarLBI

Wyrąbany katalizator

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Potrzebuję opinii w mojej sprawie. Ostatnio zauważyłem olej silnikowy w płynie chłodniczym. Podejrzenie padło na chłodniczkę oleju. Gdy zauważyłem awarię auto przejechało jeszcze 500 kilometrów dlatego odrzucam tezę o uszczelce pod głowicą. Auto jest w tym momencie w naprawie. W mojej astrze h 1.6 benzyna 115kM 2011r. notorycznie pojawia się błąd P0420. Spalanie w normie. Od 7.2/100 do 9.3 przy większych prędkościach. Przy okazji tej naprawy mechanik zauważył, że mam wyrąbany katalizator. Mam w związku z tym parę pytań.

1. Czy zgodne z przepisami jest usuwanie w ten sposób katalizatora? Czy mogę po 2 latach od zakupu oczekiwać czegoś od poprzedniego właściciela?

2. Czy mogę mieć problemy na przeglądzie?

3. Czy wyrąbany katalizator ma wpływ na częste pojawianie się błędu P0420? Moja astra na dwie sondy

4. Czy ktoś wie gdzie w rozsądnych pieniądzach zakupie sprawny katalizator? Cena intercars 1000zł

 

Bardzo proszę o rzetelne odpowiedzi lub przekierowanie mnie jeżeli temat był już wywoływany

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Niestety po 2 latach jakąkolwiek reklamacje możesz sobie w buty wsadzić - poza tym podpisałeś w umowie że znany ci jest stan techniczny pojazdu. A po 2 latach sam mogłeś sobie go usunąć.

Błąd 2 sondy może być związany z brakiem kata.

Według mnie przeglądu technicznego autko nie przejdzie.

Ja kata kupowałem tutaj -  http://gktrading.pl/

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A czy wyrąbany katalizator wpływa na spadek mocy auta?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Raczej brak katalizatora w układzie gdzie miał być zastosowany wpłynie negatywnie na moc silnika jeżeli zostawi się pustą puszkę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na razie nie weszły przepisy dotyczące spalin z tego co wiem, więc przegląd powinien przejść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez kola I
      Witam, w swojej Astrze mam, a raczej mialem (rozsypal sie) rezystor wentylatora chlodnicy na 3 piny (ten ze spiralka z drutu). Po zakupie samochodu okazalo sie, ze wentylator zalacza sie dopiero przy 106 stopniach na najwyzszy bieg, a wiec nie dziala pierwszy bieg. Z poprzedniej astry, ten sam model i silnik mam sprawny rezystor ceramiczny tylko ze wtyczka jest na 4 piny, czyli ma 3 biegi. I teraz pytanie, czy da sie zamontowac ten rezystor i zrobic tak zeby auto mialo 3 biegi wentylatora ? mam op coma jak cos. Nie moge znalezc schematu elektryki, zeby sprawdzic dokad ida kable od rezystora i zobaczyc czy bedzie w mojej obecnej astrze mozliwosc podlaczenia dodatkowego kabelka. A jesli sie nie da, to czy da sie podlaczyc rezystor ceramiczny, nie podlaczajac jednego kabelka (ktorego?) tak aby wentylator poprawnie dzialal na 2 biegach ?
      Pozdrawiam i z gory dzieki za odpowiedz
    • Przez brzoch
      Witam,

      Zajrzałem na lewe przednie zawieszenie swojej asterki i zobaczyłem że łącznik stabilizatora jest odkręcony ta dolna część. Na pewno jest do wymiany ale jak to jest wgl z tym bo coś jest nie tak bo nie da się połączyć łącznika ze stabilizatorem. Czy to stabilizator jest przestawiony?? Dołączam foto i liczę na podpowiedzi. Pozdrawiam

    • Przez Combo1.6_CNG
      Cześć wszystkim, że względu na to że jestem laikiem, chciałbym zaczerpnąć od was info, proszę nie hate'owac, w moim combo[Corsa C] 1.6benzyna/CNG fabryka chce wyciąć katalizator, który jest kolektorowy nr gm55/gm13105075. Czy po wyjęciu kata auto będzie jeździło normalnie? Co trzeba wstawić tam w zamian? 
Partnerem serwisu: Fabryka kart plastikowych LiderKarty
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.