Gość impress Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 (edytowane) 10 godzin temu, ja37 napisał: Nie dołuj chłopa, myślał, że przez net naprawi silnik, a tu lipa. Teraz, to naprawdę sprzeda komuś kukułcze jajo Trza pilnować na otomoto. Gdzie mieszkasz ? Przyjadę i pokaże Ci w jakim stanie mam auto , czy ja pisałem że będę wymieniał sam ? Czy zbieram informacje dot. kosztów itd. żeby oddać do mechanika. Prosiłem Cię żebyś nie pisał rzeczy które nic nie wnoszą do tematu ale widzę problem z czytaniem ciągnie się w twoim przypadku długo . Pozdrawiam i to była ostatnia wypowiedź skierowana do twojej osoby. 11 godzin temu, wesol napisał: te fiatowskie 1.3 to sie konczyly juz zaraz po przekroczeniu stu paru tys km. Ja bym tam zajrzał pod ta pokrywe czysto profilaktycznie i tyle. Co bdzie trzeba wymienic to sie okaze ale tez ja bym sprawdzil cisnienie oleju jakiejest bo to parametr tu kluczowy w tych silnikach. Pompa oleju jest w pokrywie i dosc czesto cisnienie spada na pompie a to powoduje ze i lancuch dostaje i kolka zebate tez, walek itd. Takz eco trzbe abedzie wymienic to wyjdzie po rozbebeszeniu bo dwa kolka zebate lancuch pokrywa slizgi napinacz. pokrywa jest razem z pompa wiec to stanowi calosc. Czy przez okienko rewizyjne a pokrywie rozrządu mogę sprawdzić stan łańcuszka ? Edytowane 8 Kwietnia 2019 przez impress   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Ściągaj pokrywę i wtedy kukaj. Jeśli rozrząd nie ma za dużo nalatane to można wymienić sam łańcuch, ślizgi. Jeśli już ma sporo to koła zębate też bo będzie gorzej jak na starym łańcuchu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Do roweru chyba Takie są teraz ceny. Tyle kosztuje komplet.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 (edytowane) Dzwoniłem dziś po ASO i w każdym mówią , nie słychać nie ruszać , dbać o wymianę oleju co 10 tyś i stan prawie na maxa. Pytałem czy dużo jest sytuacji przeskoczenia czy zerwania to uzyskałem odp że bardzo rzadko i z reguły przez niedbanie o interwał wymiany oleju oraz agresywna jazdę . Mają te silniki u nich na serwisie z innych powodów co mają 250 tys i rozrządy ok. Pytam gdyż może problem z rozrządem jest przesądzony w sieci gdyż jest to chyba problem jednostek. W tygodniu podjadę do ASO na odsłuch. Cena w ASO 3000 zł Edytowane 8 Kwietnia 2019 przez impress   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2019 Zależy co ten zestaw zawiera. Sprawdź wpierw co tam jest i jakiej marki. Co do przeskoczenia to ja nigdy nie słyszałem o tym w 1.3 CDTI a pracowałem w ASO opla jako mechanik. Problem jest taki jak pisałem. Pompa oleju siada i to nie tak że jest okej i następnego dnia już lipton. Słabe smarowanie to silnik jeszcze chodzi długo długo ale okazuje się później że panewki nawet są wydarte. Ale sporo było takich początkowych faz czyli ślizgi bez plastiku już koła zębate już wytarte nieco, łańcuch luźny bo wyciągnięty, obudowa nieco wytarta.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati11294 Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 W dniu 8.04.2019 o 15:39, impress napisał: Dzwoniłem dziś po ASO i w każdym mówią , nie słychać nie ruszać , dbać o wymianę oleju co 10 tyś i stan prawie na maxa. Pytałem czy dużo jest sytuacji przeskoczenia czy zerwania to uzyskałem odp że bardzo rzadko i z reguły przez niedbanie o interwał wymiany oleju oraz agresywna jazdę . Mają te silniki u nich na serwisie z innych powodów co mają 250 tys i rozrządy ok. Pytam gdyż może problem z rozrządem jest przesądzony w sieci gdyż jest to chyba problem jednostek. W tygodniu podjadę do ASO na odsłuch. Cena w ASO 3000 zł Wg aso zdarza sie sporadycznie bo Kto pojedzie na remont silnika do aso ????   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 3 godziny temu, mati11294 napisał: Wg aso zdarza sie sporadycznie bo Kto pojedzie na remont silnika do aso ???? Do 100 czy 120 tys to jeszcze chyba na gwarancji auto by było a w sieci piszą , że z takimi przebiegami potrafił rozrząd nawijać.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2019 Ten silnik jest znany z łańcucha i nie są to sporadyczne przypadki. Sam znam kilka poza swoim...   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość impress Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 W dniu 10.04.2019 o 12:18, mati11294 napisał: Wg aso zdarza sie sporadycznie bo Kto pojedzie na remont silnika do aso ???? Raczej nikt jak wymiana łańcuszka 3 tys. A czy rozrząd jest kolizyjny ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2019 Kolizyjny. Ja tam kiedyś jak robiłem w ASO to chyba że trzy zrobiłem te rozrządy. Ale widziałem że inni koledzy też tam nieraz mieli na podnośniku. Pierwszy mój dzień to wtedy z kolegą robiłem taka AH z tym motorem jeszcze nie miałem własnego stanowiska to tak pomagałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.