Skocz do zawartości

Corsa C 1.3 CDTI czy słychać łańcuszek ?


Gość impress

Rekomendowane odpowiedzi

33 minuty temu, bad napisał:

U mnie przeskoczył przy 210kkm...
300tys to chyba cud.
Koszt nie jest wysoki jak kiedyś więc bym nie ryzykował. Moja cc ma ok 320tys i cały czas na 5W30 GM.

Jakie szkody były przy przeskoczeniu ? Jakie koszty naprawy , czy przebieg w momencie przeskoczenia tj. 210 kkm był realny ?  Jaka kształtują się teraz ceny wymiany łańcuszka ? 

Przed przeskoczeniem bylo coś słychać ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 31
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Zadałeś teraz pytania na poziomie hm.....podstawowym delikatnie pisząc.

Z gówna bata nie ukręcisz (za darmo jeździć nie będziesz, pewne rzeczy sie robi).

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, ja37 napisał:

Zadałeś teraz pytania na poziomie hm.....podstawowym delikatnie pisząc.

Z gówna bata nie ukręcisz (za darmo jeździć nie będziesz, pewne rzeczy sie robi).

Przepraszam ale pytanie dot. kosztów naprawy nie jest pytaniem nieadekwatnym do roku auta i do jego ceny więc proszę nie wypowiadaj się jak Twoje odp. nic nie wnoszą. 

 

Ponownie proszę moderatora o usuwanie komentarzy nic nie wnoszących do meritum wątku. 

Pozdrawiam

Edytowane przez impress

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszt naprawy w Poznaniu i w Białymstoku nie będzie taki sam, ani nawet podobny, więc OCB?

 

Proszę moderatora  o wykasowanie bezsensownych pytań petenta.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Koszty są różne.

Jednemu przeskoczy przy gaszeniu innemu podczas pracy i wtedy szkody też będą inne.

Zamiast zadawać dziecinne pytania poczytaj trochę o tym.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te fiatowskie 1.3 to sie konczyly juz zaraz po przekroczeniu stu paru tys km.  Ja bym tam zajrzał pod ta pokrywe czysto profilaktycznie i tyle. Co bdzie trzeba wymienic to sie okaze ale tez ja bym sprawdzil cisnienie oleju jakiejest bo to parametr tu kluczowy w tych silnikach. Pompa oleju jest w pokrywie i dosc czesto cisnienie spada na pompie a to powoduje ze i lancuch dostaje i kolka zebate tez, walek itd.  Takz eco trzbe abedzie wymienic to wyjdzie po rozbebeszeniu bo dwa kolka zebate lancuch pokrywa slizgi napinacz. pokrywa jest razem z pompa wiec to stanowi calosc. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności