Budrys Opublikowano 5 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 (edytowane) To tak. Jednak za problem, który u mnie najprawdopodobniej występuje, odpowiada ten o-ring zaraz po lewej przeciw kurzowej i znajduje się na dnie mechanizmu w tłoczku, mam rozumieć ? Edytowane 5 Maja 2019 przez Budrys   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 Nie, ta reszta, to uszczelnienia dupy zacisku.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budrys Opublikowano 5 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 To która uszczelka ze strony która podałeś odpowiada za odbijanie tłoczka ? W tłoczku w mechanizmie samoregulatora jest jeden o-ring, jest na tym zdjęciu ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 Coś się tak uczepił tego tłoczka? Duża po prawo pod przeciwkurzową.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budrys Opublikowano 5 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 No chyba nie napiszesz, że osłonka tloczka i uszczelnienie ma coś wspólnego z tym że tloczek sie nie cofa. W pierwszym poście napisalem, że nic nie jest zacięte. Tłoczek się wkręca jak trzeba nie ma wycieków i wżerów. Uczepilem go się ponieważ w tłoczku jest samoregulator, zgadza się czy nie ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 5 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2019 Jest. Po co pytasz, jak wiesz lepiej. Pewnie w przednich zaciskach też masz takie oringi, których się uczepiłeś. Ja się wyłączam z dyskusji.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 6 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 Oring o przekroju kwadratu jak wychodzi tłoczek robi się w romb. Guma chce powrócić do pierwotnego stanu więc cofa tłoczek o jakieś ćwierć może pół mm. Tłoczek jeśli nie jest podrapany można papierkiem wodnym przelecieć ale tak samo trzeba cylinderek liznąć. Papier wodny to tak 1500-2000 jakby się ktoś pytał.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budrys Opublikowano 6 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2019 Dzięki za odpowiedzi, zestaw naprawczy zamówiony.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budrys Opublikowano 10 Maja 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2019 Jeszcze jedno pytanie. Muszę wymienić podkładki miedziane pod przewodem elastycznym. W zestawie naprawczym ich nie ma a jak to jeszcze raz rozbiorę, to albo przekręcę gwint w zacisku albo będzie się pocić. Wie ktoś jakie wymiary ma taka podkładka ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 10 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2019 Tutaj https://opel.7zap.com/pl/car/ poszukaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.