Skocz do zawartości

Astra II, sprawny kluczyk nie otwiera/nie zamyka auta.


Gość wifi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie,

pilot nie otwiera i nie zamyka auta. Wcześniej można było to zrobić z dużej odległości.

Kodowanie kluczyka wg instrukcji z tego forum nie działa, auto nie reaguje w ogóle (porada typu: wejście do auta, zamknięcie szyb i drzwi, przekręcenie kluczykiem na zapłon, trzymanie przycisku zamykania auta - trzymaliśmy po 30 sekund i nic "nie drgnie").

Co możemy jeszcze w aucie sprawdzić? Auto ma już swoje lata, ale myślę, że jeszcze da się coś z tym zrobić:)

Z góry dziękuję, 

pozdrawiam serdecznie,

Aga.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, oba kluczyki po włożeniu do zamka w drzwiach zamykają i otwierają auto.

Oba kluczyki zachowują się tak samo i nie otwierają auta i nie zamykają auta z "przycisków".

Edytowane przez wifi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia więc zimne luty w pilotach .

Pisano też na forum o podkładaniu papierka pomiędzy baterię o obudowę kluczyka.

Spróbuj jeszcze tego.

Lub centralka na prawym słupku obok nóg pasażera.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kluczyk był u gościa, który zajmuje się naprawą kluczyków. Wg niego jest sprawny.

Więc obstawiamy coś z centralką. co można sprawdzić? Czy centralka może mieć np. bezpiecznik? A może cała do wymiany? A może coś się rozłączyło? 

Jeszcze miałabym takie pytanie - kluczyk od mojej renówki, gdzie zasięg mam powiedzmy 1,5 metrowy, emituje fale (radiowe?) które można wychwycić aplikacją aparatu w telefonie komórkowym. Chyba wiesz o co chodzi ;). Czy taki kluczyk od Astry też powinien emitować fale wykrywalne przez aparaty telefonów? Bo jeśli tak, to nie wykrywa nic...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

25 minut temu, wifi napisał:

Kluczyk był u gościa, który zajmuje się naprawą kluczyków.

 

I uważasz że nie mógł zepsuć?

Ja bym sprawdził.

Rozebrać .( są filmik jak to zrobić)

Sprawdzić szkłem powiększającym .

Podłożyć papierek .

I dopiero jeżeli dalej będzie problem to szukać w sterowniku centralnego.

 

Ale podjechać do innego klucznika do sprawdzenia na jego przyrządzie od sprawdzania sygnału.

 

Najlepiej natomiast podpiąć do np. Opcoma i spróbować dopisać piloty

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mały grot na lutownicę plus duża ilość kalafoni i to już standardem powinno być przemurowanie całego pilota. Luzy na laurach tzw zimne luty robią się na tym krzeselku co trzyma baterie.  Jeśli wcześniej działały piloty to nawet nie trzeba będzie ich przypisywać opcomem ale zawsze można to wykonać jeszcze raz. Nie trzeba do tego car pass nawet. Po tym synchronizacja w stacyjce i już musi działać. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

55 minut temu, wesol napisał:

Jeśli wcześniej działały piloty to nawet nie trzeba będzie ich przypisywać opcomem

 

Czasem są przypadki że sterownik gubi kluczyki.

Choć myślę że nie powinien.

Ale u znajomego był kluczyk długo nie używany(wcześniej działał) i centralny  go zgubił.

Niby był widoczny ale po wykasowaniu i wpisaniu na nowo działa.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności