Skocz do zawartości

2.2 dti stanęła i już..... POMOCY


Gość Kermit89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wczoraj moja viki odmówiła współpracy (2.2dti) jako, że zainstalowalem radio 2 DIN  to podłączyłem też odrazu kostkę obd professional 3. Odziwo program pokazał mi błąd P1634. Zdaje sobie sprawę, że tech2 powie więcej, lecz owa Victoria stanęła 80km od mojego domu, dojechała do celu zgasilem samochód i już nie odpalila. Tu moje pytanie czy owa pompa pod wpływem zaciagu poda paliwo i samochód jakimś cudem odpali? Czy zostaje tylko holowanie.  I co dalej robić z tym problemem 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jest sytuacja awaryjna, to możesz spróbować zapalić na plaka/dezodorant, tylko to jest niepreferowana i drastyczna metoda. Ja osobiście prywatnego auta bym tak nie odpalał, ale służbowe z nie małym przebiegiem było rozpalane nie raz, oczywiście za zgodą właściciela. Tylko w takiej metodzie nie czeka się aż zagrzeje się świece, tylko po podaniu plaka/samostartu od razu kręcić rozrusznikiem, załapać załapie tylko pytanie czy podtrzyma, jeśli się nie uda po drugiej czy trzeciej próbie nie ryzykuj dalej.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś z was może i wyjasnic coś wiecej. Bo okazało się :

P1634

 

    • Nieprawidłowe działanie masy wtrysku paliwa B-20
    • Nieprawidłowe działanie pompy wtryskowej C-17
  •  

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale co tu podejrzewać, jest problem w okablowaniu pompy, luźna masa, któryś z kabli, albo padnięta pompa, to wynika z tego błędu. Zobacz sobie ten film na YT: to jest prawdopodobnie ta sama pompa co masz u siebie: Nie wiem na ile masz wiedzę, ale Administrator Adam, mógłby podesłać schemat połączenia twojej pompy jeśli taki posiada, tylko wpisz kod silnika i napisz PW jeśli nie odpowie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Gość Kermit89

Odkopoe trochę. 

Panowie potrzebuje waszej pomocy. Mianowicie wracając do tematu umarła elektronika pompy psg16 na 2 wtyczki w moich stronach zaśpiewali 1000zl za regenerację. Wczoraj walczyłem ze złożeniem tego wszystkiego do kupy. Kable od strony bloku to ruina izolacja sypała się jak proszek, oczywiście wszystko zaizollwalem termokurczkami dziś będę montować przewody wtrysków o odpowietrzał pompę. (uprzednio wymienię filtr paliwa oczywiście) i tu jest jedno pytanie jak to najlepiej zrobić? Nie mam doświadczenia w odpowietrzaniu tego układu.  

 I drugie pytanie jakie mi się nasuwa to czy po włączeniu zaplonu bd słychać że pompa otworzyła zaworek? Jakieś charakterystyczne kliknięcie w okolicach pompy czy coś?  Z góry dzięki za odpowiedzi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz koszyk z filtrem paliwa to zalej go ropą, później poluźnij nakrętki wtrysków i działaj tak jak na tym filmiku. To jest Skoda z silnikiem 1.9TDI na zwykłej pompie, którą napędza rozrząd na pasku, silnik zapewne 90-110KM. Taką metodą zazwyczaj odpowietrza się cały układ paliwowy. Nie wiem do końca jak z tą całą elektroniką u Ciebie, ale warto spróbować tym sposobem. Może ktoś się inny wypowie jak zna lepszy sposób :)  

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vo44 to wredna pompa no i tu jeszcze ten nieszczęsny filtr paliwa w oplach to chyba jakaś zemsta Hitlera. Ja bym butelkę z ropa zapodal z wężykiem i wtedy odpalał. Generalnie radzę ten filtr ori co jest wywalić i zastąpić go puszkowym np z golfa 2 1.6 td lub escorta 1.8td.  Tylko wpierw próbę zrób z butelki. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Kermit89

No i klops... Ciąg dalszy nieszczęść. Po zamontowaniu sterownika na pompie odpowietrzeniu układu (przepompowalem 3l ropy przez powrót strzykawka) żeby było na pewno dobrze odpowietrzone, złożyłem wszystko do kupy jak trzeba. Podpiołem aku wsiadam do samochodu przekrecam klucz w pozycje 1 wszystko się zalaczylo pozycja 2(zaplon) wszystko minęło i zgaslo. Po chwili zaczęło migotac kierownica z wykrzyknikiem na kompie F i rezerwa a w baku pełno. Z błędów jakie wylapalem to P0110 P0105 i P0400. Jak zostawię klucz w pozycji zapłon co chwilę słychać przekaźniki cykaja. I pompę jak przestawia zaworek. Nie mam pomysłu co dalej oczywiscie nie kreci wogole brak reakcji w pozycji 3 po kilku minutach jak udało się połączyć wyskoczył też błąd p1604. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności