Skocz do zawartości

błędy silnika antara 3.2


Gość cikenek

Rekomendowane odpowiedzi

przepływomierz powietrza, serwomotor przepustnicy, czujnik przy pedale gazu i alternator  takie błędy pokazuje komputer dodam że świeci się check engine kontrola trakcji oraz kontrolka auta z kluczem  auto pali i gaśnie miał ktoś taki przypadek co robić ?

Edytowane przez cikenek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

37 minut temu, wesol napisał:

Bym na pierwszy ogień sprawdził egr a właściwie go odłączył. 

po południu zabieram się za robote sprawdze ten egr

Edytowane przez cikenek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
  • 11 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...

Witam

Nie chciałem robić nowego tematu a chodzi mi w sumie o podobna sprawę z tym 3.2 v6. Wyskoczyło mi dużo błędów samochód sam nie wiem ale przy większych prędkościach jakby myślał nad zmiana biegu (jedni piszą że to wina zamulonej skrzyni biegów) mam też lpg wyskoczyły mi błędy od sond (chyba) i katalizatora 

Wysyłam błędy proszę o jakaś podpowiedź czy da coś wymiana sond przy lpg? 

P0008
Raw code: 0008
ECU: Jednostka sterująca silnika
Status: Potwierdzona
OBDII: Engine position system, bank 1 - engine performance

============2==============
P2189
Raw code: 2189
ECU: Jednostka sterująca silnika
Status: Potwierdzona
OBDII: System too lean at idle, bank 2

============3==============
P0430
Raw code: 0430
ECU: Jednostka sterująca silnika
Status: Potwierdzona
OBDII: Catalytic converter system, bank 2 - efficiency below threshold

============4==============
P0420
Raw code: 0420
ECU: Jednostka sterująca silnika
Status: Potwierdzona
OBDII: Catalytic converter system, bank 1 - efficiency below threshold

============5==============
P0625
Raw code: 0625
ECU: Jednostka sterująca silnika
Status: GM failure record
OBDII: Alternator field terminal - circuit low
General Electrical Failures [0x00]
============6==============
P2187
Raw code: 2187
ECU: Jednostka sterująca silnika
Status: GM failure record
OBDII: System too lean at idle, bank 1
General Electrical Failures [0x00]
============7==============
P0625
Raw code: 0625
ECU: Jednostka sterująca silnika
Status: DTC supported by calibration, Current DTC, Test not passed since DTC cleared, Test failed since DTC cleared, History DTC, Test not passed since current power up, Current DTC since power up
OBDII: Alternator field terminal - circuit low
General Electrical Failures [0x00]
============8==============
P0008
Raw code: 0008
ECU: Jednostka sterująca silnika
Status: DTC supported by calibration, Current DTC, Test not passed since DTC cleared, Test failed since DTC cleared, History DTC, Test not passed since current power up, Current DTC since power up, Warning Indicator Requested
OBDII: Engine position system, bank 1 - engine performance
General Electrical Failures [0x00]
============9==============
P2189
Raw code: 2189
ECU: Jednostka sterująca silnika
Status: DTC supported by calibration, Current DTC, Test not passed since DTC cleared, Test failed since DTC cleared, History DTC, Test not passed since current power up, Warning Indicator Requested
OBDII: System too lean at idle, bank 2
General Electrical Failures [0x00]
============10==============
P0420
Raw code: 0420
ECU: Jednostka sterująca silnika
Status: DTC supported by calibration, Test failed since DTC cleared, History DTC, Test not passed since current power up
OBDII: Catalytic converter system, bank 1 - efficiency below threshold
General Electrical Failures [0x00]
============11==============
P0430
Raw code: 0430
ECU: Jednostka sterująca silnika
Status: DTC supported by calibration, Test failed since DTC cleared, History DTC, Test not passed since current power up, Warning Indicator Requested
OBDII: Catalytic converter system, bank 2 - efficiency below threshold
General Electrical Failures [0x00]
============12==============
P2187
Raw code: 2187
ECU: Jednostka sterująca silnika
Status: DTC supported by calibration, Test failed since DTC cleared, Test not passed since current power up
OBDII: System too lean at idle, bank 1
General Electrical Failures [0x00]
 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P0625 to zwarcie z masą wiązki od alternatora. sprawdziłbym to na początek.

LPG wyłączałeś testowo i jeździłeś na samym PB ?

 

P0008 to błąd czasów sterowania rzędu cylindrów 1 - usterka mechaniczna

Może warto sprawdzić łańcuch czy nie przeskoczyl

P2187 to mieszanka zbyt uboga na wolnych 

Do sprawdzenia ciśnienie paliwa , wtryskiwacze , nieszczelność po stronie ssącej

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję bardzo za odpowiedź sprawdzę jutro na samej benzynce :) a i muszę namierzyć gdzie wogule mam alternator hehe a i ten ostatni błąd może źle wyregulowana mieszanka lpg ale dziwne bo nie dawno byłem na przeglądzie i podniósł trochę mieszankę 

Przydaloby się rozrząd wymienić bo auto ma 218 tys i nie miał chyba wymienianego może lepiej wymienic na wszelki wypadek? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności