Skocz do zawartości

Problem z wysprzęglikiem


Gość @cinek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Już mi ręce opadają,wymieniłem tarcze,docisk i nowy wysprzęglik. Po złożeniu i odpowietrzeniu ,sprzęgło chodziło bardzo ciężko jak by nie było wspomagania a po ruszeniu slizga się. 

Po ponownym wciśnięciu na siłę pękł bolec od pompki. Już nie mam pojęcia co może być nie tak. Miał ktoś taki przypadek.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 32
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Będę uparty ale podaj wszystkie dane, jaki jest silnik pojemność i kod, jaka jest skrzynia biegów kod, jakie są numery producenta tarczy/docisku/wysprzęglika i jak można to jakieś zdjęcia z prac jak to wygląda.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vin mi dużo nie da, stare części numery podaj. Po Vin zobaczę chociaż jaki masz tam silnik i ewentualnie skrzynie.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z13DTJ kod silnika.1.3 CDTI 16V, 55KW/75KM, Euro 4, Skrzynia 5 biegów typ: F17 (WR). Teraz nr docisku/tarczy/wysprzęglika, po pudełkach z nowego albo po starych częściach. Robisz sam czy ktoś inny na warsztacie? 

 

Zestaw sprzęgła z wysprzęglikiem: 

https://intercars.pl/produkty/288359-zestaw-sprzegla-luk-622-3095-33 

Dwumasa: 

https://intercars.pl/produkty/285343-kolo-zamachowe-dwumasowe-415-0232-10

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem sam,jeszcze mi się nie zdarzyła taka sytuacja. Muszę teraz kupić pompkę sprzęgł bo pękł ten bolec. Nie możliwe żeby sprzęgło tak ciężko chodziło żeby się aż zpierać żeby wcisnąć. Może pompka sprzęgła wysiadła. Chyba sprzedam tego gruza.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przypadkiem nie zamieniłeś stronami tarczy sprzęgłowej? Jest to w ogóle możliwe w twoim typie skrzyni i silnika żeby skręcić z odwróconą tarczą? Bo nic mi do głowy nie przychodzi. Może od początku była uszkodzona pompka sprzęgła i przycinała się poprzez nagromadzony syf i zużyty już sam płyn? Jak wszystko dobrze złożyłeś to wymiana pompki i płynu może pomóc.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy przewód od pompki do wysorzegliku nie ma pod drodze jakiejś redukcji zlaczki, coś takiego. Tam w środku może być taki dławik. Mogło się to skirpszczyc bo miałem taki przypadek kiedyś w insigni. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności