Skocz do zawartości

Wideorejestrator - zasilane z lampki sufitowej


Gość cinek1111

Rekomendowane odpowiedzi

Gość cinek1111

Witam

Przymierzam się podłączyć się do zasilania wideorejestrator Navitel r800 z lampki sufitowej w Astrze H. Pytanie moje czy muszę montować jakiś konwerter z 12 v na 5V? Czy wystarczy, że utnę końcówkę kabla do zapalniczki i podłączę się do instalacji? W tym temacie jestem laikiem, więc Was pytam o radę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 29
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Ja mam R600. Pociągnąłem jeden tylko kabelek (jedną żyłę) słupkiem do skrzynki bezpuecznikowej bo tam jest jeden rząd z napięciem po stacyjce. Wpisałem się tam i tyle. W podsufitce zapodalem tylko ładowarkę samochodową taka właśnie z 12v na 5v za 15 zł. Taka by miała z 1.5 ampera i dalej kabelek ori taki usb- mini USB do kamerki. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cinek1111
25 minut temu, wesol napisał:

Ja mam R600. Pociągnąłem jeden tylko kabelek (jedną żyłę) słupkiem do skrzynki bezpuecznikowej bo tam jest jeden rząd z napięciem po stacyjce. Wpisałem się tam i tyle. W podsufitce zapodalem tylko ładowarkę samochodową taka właśnie z 12v na 5v za 15 zł. Taka by miała z 1.5 ampera i dalej kabelek ori taki usb- mini USB do kamerki. 

Czyli do podsufitki ciągnąłeś z tego co zrozumiałem gniazdko zapalniczki, a potem podpiąłeś oryginalny kabel do R600?

Mi nie za bardzo chce się ciągnąć od bezpieczników, wolał bym od światełka bezpośrednio.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko jedną żyłę pociągnąłem tu od strony kierowcy słupkiem aż do tej lampki sufitowej. Masa tam jest już. Tam też ukryłem ta taka ładowarkę zapalniczkowa i od niej kabelek czarny ori do transmisji od r600 wywleklem już pod samą kamerkę na szybie. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość cinek1111