Skocz do zawartości

ASTRA G 1.7 TD (DTL) Brak mocy check engine


Gość Krzysztofk48

Rekomendowane odpowiedzi

Gość varegenx
10 godzin temu, adam1954 napisał:

 

I jakie teraz daje podciśnienie.? 

Jak się zachowuje przepływka?

Jakie parametry ma.

Jak zachowuje się EGR.

 

 

 

 

Podciśnienia nie sprawdzałem jeszcze bo ta pompa siedzi mniej niż tydzień dziś sprawdze to powiem 

Przepływka no nie wiem ale mam strasznie brudny filter od powietrza i może coś być że ma za malo powietrza ( a jak bym go wyjął na dzień to nie zaszkodzi nic ) 

Jeżeli chodzi o parametry to nie wiem 

EGR wydaje mi się że sprawny czyszczony mam 2 EGRy  to słyszałem że można je sprawdzić tak że jeden siedzi w kolektorze normalnie i opinam od niego wężyk podciśnienia w wsadzam do drugiego i daje gaz około 2500 3000 tys obrotów i powinien dać jakiś ruch ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 23
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

 

EGR możesz sprawdzić nawet strzykawką.

Zaciągasz powietrze ( robisz podciśnienie ) i powinien zadziałać.

Ale powinien też tak pozycję utrzymywać.

Jeżeli nie utrzymuje to membrana przepuszcza.

 

 

 

Przepływka to ważna część.

Jeżeli nie chcesz jej uszkodzić to załóż filtr jak fabryka kazała.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość varegenx
10 godzin temu, adam1954 napisał:

 

EGR możesz sprawdzić nawet strzykawką.

Zaciągasz powietrze ( robisz podciśnienie ) i powinien zadziałać.

Ale powinien też tak pozycję utrzymywać.

Jeżeli nie utrzymuje to membrana przepuszcza.

 

Dziś sprawdzałem błędy bo jechałem do domu z pracy to w drodze dostał takiego muła że myślałem że zaraz stanie jakby mu ktoś całą moc zabrał a dymu to tyle że w lusterko bojałem się patrzec 

A błędu p0400 z EGR nie ma już bo sprawdzałem na kompie 

 

JEST TYLKO BŁĄD P1220

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość varegenx
19 godzin temu, adam1954 napisał:

No to masz wyżej odpowiedź co masz sprawdzić.

 

EGRa sprawdziłem trzyma membrana nic nie puszcza 

Po prostu autko nie ma za za bardzo mocy i dymi na czarno  jak się jedzie np. na 3 biegu i obroty są tak 1200/1800 to zapala się check i zaraz gaśnie ta kontrolka ale dalej nie ma siły i na zimnym to też dymi na czarno jak się zapali wiem że diessel musi dymić ale nie aż tak

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

P1220 masz do roboty

Więc moja rada to jedź do warsztatu gdzie regenerują pompy i niech ci sprawdzą 

 

 

 

 

https://forum.opel24.com/topic/19829-astra-g-x17dtl/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość varegenx
3 godziny temu, adam1954 napisał:

P1220 masz do roboty

Więc moja rada to jedź do warsztatu gdzie regenerują pompy i niech ci sprawdzą 

 

Pompe około pół roku temu miałem wymienianą więc wątpię żeby to ona była powodem a może jakiś przewód bo jest tam taki widzialem że idzie z pompy do 1 wtrysku i taki nie zaciekawy z wyglądu 

i dziś sprawdzałem błędy i mam 5 błędów

P1125

P1220

P1335

P0216

P0135

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, varegenx napisał:

Pompe około pół roku temu miałem wymienianą

A czy ja tobie kazuje ją wymienić?

Pisałem abyś pojechał do pompiarzy bo oni prędzej znają przyczyny tego błędu.

2020-03-30_175849.png

2020-03-30_175928.png

2020-03-30_180240.png

 

 

Popatrz na ostatni błąd.

Podejrzewam uszkodzenie sterownika lub jakieś zwarcia

U ciebie chyba sondy nie ma?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość varegenx
15 godzin temu, adam1954 napisał:

A czy ja tobie kazuje ją wymienić?

Pisałem abyś pojechał do pompiarzy bo oni prędzej znają przyczyny tego błędu.

2020-03-30_175849.png

2020-03-30_175928.png

2020-03-30_180240.png

 

 

Popatrz na ostatni błąd.

Podejrzewam uszkodzenie sterownika lub jakieś zwarcia

U ciebie chyba sondy nie ma?

Problem rozwiązany winny był czujnik temperatury płynu silnika wszystkie problemy znikneły a te błędy byly spowodowane tym czujnikem bo ten czujnik ma niby coś wspólnego z kątem wtrysku

Dziękuje za wszelkie podpowiedzi

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności