Gość radekrajcz Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Witam Mam problem z przepływomierzem a mianowicie pokazuje o połowę wartości mniej niż wyliczona Podpinany był już inny przepływomierz dalej to samo trzeci pożyczony od kolegi z jego auta dalej to samo. Moje założone do jego auta pokazują wartości prawidłowe,czyli porównywalne z tymi wyliczonymi przez kompa ,więc niby sprawne.Dodam że filtr powietrza jest czysty nawet odpiąłem rura od filtra powietrza Aby nie powodowała jakiś zahamowań i dalej to samo, teraz pytanie co może powodować obniżanie wartości przepływomierza? Sterownik zamieniony i to samo, wgrany nowy soft do oryginalnego sterownika i tez to samo, przewody od przepływki sprawdzone . Egr, bosst sensor wyczyszcony i nic nie pomogło. Auto słabe ledwo jedzie. Sytuacja pojawiła się nagle najpierw w chwilowej utracie mocy później juz stało stałe zamulenie. Podcisninie sprawdzone, nowy zawór sterowania turbo. Prosze o pomoc   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/89782-z19dt-problem-z-przep%C5%82ywomierzem/ Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2020 Musiał się załączyć tryb awaryjny. A odłączenie akumulatora całkowicie na 30min było? Jak to nie pomoże to do sprawdzenia wtyki/piny i wiązka przepływki. To takie darmowe porady, jak to nie pomoże to na komputer i live data z pomiarem poszczególnych parametrów pracy silnika. Jakieś błędy były/są?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/89782-z19dt-problem-z-przep%C5%82ywomierzem/#findComment-721668 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 8 godzin temu, radekrajcz napisał: Moje założone do jego auta pokazują wartości prawidłowe,czyli porównywalne z tymi wyliczonymi przez kompa ,więc niby sprawne. No to chyba już samo daje do myślenia że wina chyba leży po stronie przewodów   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/89782-z19dt-problem-z-przep%C5%82ywomierzem/#findComment-721671 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesol Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Podaj parametry na jałowych obrotach i jak depniesz na 3500 obr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/89782-z19dt-problem-z-przep%C5%82ywomierzem/#findComment-721673 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radekrajcz Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Kolega powiedział mi że miał tak samo o połowe niższe wskazania przepływki i to wina wersji op com. Na kilku wersjach były dobre wskazania a na kilku właśnie o połowę mniejsze także mówi że wszystko ok z przepływką. Po przygazowaniu wąż twardy od IC a nie wchodzi na obroty tylko muli. Może z przepustnicą coś jest. Te braki mocy i zamuła występowały sporadycznie po tym było ok tylko kopcił a teraz cały czas muł. Odepne DPF i przeczyszcze bo już 118 % i spręzyna się włącza po tym zrobie parametry na jałowym i 3500 obr.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/89782-z19dt-problem-z-przep%C5%82ywomierzem/#findComment-721677 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość radekrajcz Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 2400 obr Identyfikator: 0x0741 VIN W0L0AHM7552147432 Numer sprzętu:81011669 Typ silnika: Z19DT Numer części:55189927 Numer wersji oprogramowania: VMPMS180_S Hardware manufacturer number: 0281011669 Software Number: 1037390514P319_O83 Programming Date: 20080305 Hardware key number: H000006576 Opis systemu: BOSCH0100 Wpisz numer aprobaty: B05019 Variant programming: 0x00005540 Kod alfa: UR Hardware manufacturer system name: EDC16 Software version: O83JTD74 ECU variant coding: 0x000010E5 Dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,13.7 V Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Nieaktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),1.68 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.82 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,24 % Pożądane jałowe,800 obr/min Prędkość silnika,2 400 obr/min Prędkość obrotowa wałka rozrządu,1 200 obr/min Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego,NO Obliczany przepływ powietrza,117 kg/h Przepływomierz powietrza,59 kg/h Temperatura powietrza zasilanego,43 °C Temperatura powietrza zasilanego,2.32 V Temperatura cieczy chłodzącej,52 °C Temperatura cieczy chłodzącej,2.48 V Temperatura paliwa,12 °C Temperatura paliwa,3.67 V Poziom oleju,Normalne Ciśnienie oleju,Normalne Status poziomu oleju silnika,Okay Ciśnienie atmosferyczne,96 kPa Ciśnienie atmosferyczne,3.81 V żądanie ciśnienia ładowania,128 kPa Ciśniemnie ładowania,131 kPa Ciśniemnie ładowania,2.09 V Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,68 % Zlecona pozycja EGR (Recyrkulacja Spalin),100 % Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),4 % Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,5 % Wymagane ciśnienie szyny paliw. Common Rail,76.54 MPa Common Rail ciśnienie paliwa,76.92 MPa Common Rail ciśnienie paliwa,2.19 V Sygnał PWM elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,38 % Prąd elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,1.14 a Elektrozawór odmierzania paliwa PWM,35 % Prąd elektrozaworu odmierzania paliwa,1.33 a B1S1 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 1),208 °C B1S1 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 1),1.3 V B1S2 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 2),8 °C B1S2 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 2),0.8 V Różnica ciśnień - filtr cząsteczek paliwa Diesel,0 kPa Różnica ciśnień - filtr cząsteczek paliwa Diesel,0.49 V Nasycenie filtra cząstek paliwa Diesel,120 % Przełącznik informacyjny A/C,Nieaktywny Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),420 kPa Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.7 V Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny Prędkość pojazdu,0 km/h Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nieaktywny Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nieaktywny Tempomat (Cruise Control),Nieaktywny Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V Jałowy Identyfikator: 0x0741 VIN W0L0AHM7552147432 Numer sprzętu:81011669 Typ silnika: Z19DT Numer części:55189927 Numer wersji oprogramowania: VMPMS180_S Hardware manufacturer number: 0281011669 Software Number: 1037390514P319_O83 Programming Date: 20080305 Hardware key number: H000006576 Opis systemu: BOSCH0100 Wpisz numer aprobaty: B05019 Variant programming: 0x00005540 Kod alfa: UR Hardware manufacturer system name: EDC16 Software version: O83JTD74 ECU variant coding: 0x000010E5 Dane z bloków pomiarowych: Napięcie akumulatora,13.6 V Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.96 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.47 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 % Pożądane jałowe,800 obr/min Prędkość silnika,795 obr/min Prędkość obrotowa wałka rozrządu,400 obr/min Zmodyfikowana prędkość obrotowa biegu jałowego,NO Obliczany przepływ powietrza,32 kg/h Przepływomierz powietrza,16 kg/h Temperatura powietrza zasilanego,32 °C Temperatura powietrza zasilanego,2.79 V Temperatura cieczy chłodzącej,49 °C Temperatura cieczy chłodzącej,2.60 V Temperatura paliwa,12 °C Temperatura paliwa,3.67 V Poziom oleju,Normalne Ciśnienie oleju,Normalne Status poziomu oleju silnika,Okay Ciśnienie atmosferyczne,96 kPa Ciśnienie atmosferyczne,3.81 V żądanie ciśnienia ładowania,104 kPa Ciśniemnie ładowania,94 kPa Ciśniemnie ładowania,1.52 V Zawór elektromagnetyczny stosunku pul- sów ciśnienia ładowania,75 % Zlecona pozycja EGR (Recyrkulacja Spalin),100 % Stosunek impulsów EGR (Recyrkulacja Gazu Wydechowego),4 % Sygnał serwo PWM położenia przepustnicy,5 % Wymagane ciśnienie szyny paliw. Common Rail,27.00 MPa Common Rail ciśnienie paliwa,26.37 MPa Common Rail ciśnienie paliwa,1.07 V Sygnał PWM elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,28 % Prąd elektrozaworu sterowania ciśnienia w szynie paliwowej,0.80 a Elektrozawór odmierzania paliwa PWM,36 % Prąd elektrozaworu odmierzania paliwa,1.40 a B1S1 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 1),164 °C B1S1 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 1),1.2 V B1S2 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 2),8 °C B1S2 Temperatura spalin (rząd 1 czujnik 2),0.8 V Różnica ciśnień - filtr cząsteczek paliwa Diesel,0 kPa Różnica ciśnień - filtr cząsteczek paliwa Diesel,0.49 V Nasycenie filtra cząstek paliwa Diesel,120 % Przełącznik informacyjny A/C,Nieaktywny Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),420 kPa Ciśnienie A/C (Systemu Klimatyzacji),0.7 V Tryb wylaczenia ukladu klimatyzacji,System OK Przekaźnik A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywny Przełącznik 1 hamulców,Nieaktywny Przełącznik 2 hamulców,Nieaktywny Przełącznik sprzęgła,Nieaktywny Prędkość pojazdu,0 km/h Prędkość pojazdu w zakresie ustawień tempomatu,Nieaktywny Przelacznik ukladu regulacji predkosci jazdy,Nieaktywny Tempomat (Cruise Control),Nieaktywny Przekaźnik czasu wstępnego ogrzewania,Nieaktywne 12V Przekaźnik diagnozy czasu nagrzewania wstępnego,Nieaktywny Lampka kontrolna czasu żarzenia,Wył 12V   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/89782-z19dt-problem-z-przep%C5%82ywomierzem/#findComment-721681 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2020 Co to ma być? Poczytaj jak zrobić logi Na forum było setki razy pisane.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/89782-z19dt-problem-z-przep%C5%82ywomierzem/#findComment-721690 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.