Gość Adrian59221 Opublikowano 10 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2020 PS. Jest paradoksalnie jeden plus : jest teraz gorzej niż było Mam na myśli że krótszy postój już wystarczy do problemu z uruchomieniem. Wystarczy kilkanaście minut. Może jeśli to jakiś oring to przy wymianie go ruszyłem i teraz bardziej "cieknie".   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90177-astra-h-gtc-14-z14xep-odpala-za-drugim-razem-gdy-ilo%C5%9B%C4%87-paliwa-jest-mniejsza-ni%C5%BC-p%C3%B3%C5%82-zbiornika/page/4/#findComment-724205 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 9 godzin temu, Adrian59221 napisał: Co zostaje w takim przypadku, wymiana całości ? Oczywiście zakładając, że bez druciarstwa Tis podaje wymianę całego modułu   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90177-astra-h-gtc-14-z14xep-odpala-za-drugim-razem-gdy-ilo%C5%9B%C4%87-paliwa-jest-mniejsza-ni%C5%BC-p%C3%B3%C5%82-zbiornika/page/4/#findComment-724212 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adrian59221 Opublikowano 11 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2020 Wieści takie - nie znalazłem ani jednego oringu "dobrego". Każdy ma właściwości plastiku, a szczególnie ten od mechanicznego regulatora ciśnienia na wyjściu filtra paliwa już wypluł kilka kawałków siebie do wnętrza kosza. Ponadto mocowanie pompy do kosza okazało się nie być demontowalne i w efekcie teraz nie wiem czym to skleić skleić Mając ponadto na uwadze niewymienialny filtr paliwa decyzja jest chyba oczywista. Na początku tygodnia ma dotrzeć do mnie Bosch 0580314195 (ja mam ...196, ale podobno jest to zamienne, a mojego nie znalazłem). Stare zostanie na dawce albo pójdzie do kogoś innego, kto się dowie co bierze. Mam sporo zdjęć, wstawię niebawem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90177-astra-h-gtc-14-z14xep-odpala-za-drugim-razem-gdy-ilo%C5%9B%C4%87-paliwa-jest-mniejsza-ni%C5%BC-p%C3%B3%C5%82-zbiornika/page/4/#findComment-724215 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Adrian59221 Opublikowano 14 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2020 EnicWczoraj przed południem założyłem nową pompę. Dla potomnych: 0580314195 i 0580314196 według mnie to jest to samo. Te same pompy, numery pływaka, budowa, parametry pracy. Pompa daje 3.8 bar-a. I teraz uwaga: po wyłączeniu nowej pompy , ciśnienie na listwie paliwowej stoi sztywno powyżej 3 bar jak nie napisze już co! W poprzedniej od razu spadało. Nieszczelność na 99% była na wbudowanym regulatorze ciśnienia, a dokładnie na jego uszczelnieniu. Po wyłączeniu pompy, zapewne paliwo cofało się do zbiornika. Z racji na przebieg 170kkm postanowiłem wymienić całość z powodu filtra paliwa.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90177-astra-h-gtc-14-z14xep-odpala-za-drugim-razem-gdy-ilo%C5%9B%C4%87-paliwa-jest-mniejsza-ni%C5%BC-p%C3%B3%C5%82-zbiornika/page/4/#findComment-724310 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 14 Lipca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2020 Adrian napisz jeszcze jaka firma i cena   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/90177-astra-h-gtc-14-z14xep-odpala-za-drugim-razem-gdy-ilo%C5%9B%C4%87-paliwa-jest-mniejsza-ni%C5%BC-p%C3%B3%C5%82-zbiornika/page/4/#findComment-724320 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.