Skocz do zawartości

Astra H GTC 1.4 Z14XEP - odpala za drugim razem gdy ilość paliwa jest mniejsza niż pół zbiornika


Gość Adrian59221

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Adrian59221

PS. Jest paradoksalnie jeden plus : jest teraz gorzej niż było :rotfl2:

 

Mam na myśli że krótszy postój już wystarczy do problemu z uruchomieniem. Wystarczy kilkanaście minut.

Może jeśli to jakiś oring to przy wymianie go ruszyłem i teraz bardziej "cieknie".

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 34
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

9 godzin temu, Adrian59221 napisał:

Co zostaje w takim przypadku, wymiana całości ? Oczywiście zakładając, że bez druciarstwa :P

 

Tis podaje wymianę całego modułu

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Adrian59221

Wieści takie - nie znalazłem ani jednego oringu "dobrego". Każdy ma właściwości plastiku, a szczególnie ten od mechanicznego regulatora ciśnienia na wyjściu filtra paliwa już wypluł kilka kawałków siebie do wnętrza kosza. Ponadto mocowanie pompy do kosza okazało się nie być demontowalne i w efekcie teraz nie wiem czym to skleić skleić :glupek2:

Mając ponadto na uwadze niewymienialny filtr paliwa decyzja jest chyba oczywista.

Na początku tygodnia ma dotrzeć do mnie Bosch 0580314195 (ja mam ...196, ale podobno jest to zamienne, a mojego nie znalazłem).

Stare zostanie na dawce albo pójdzie do kogoś innego, kto się dowie co bierze.

Mam sporo zdjęć, wstawię niebawem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Adrian59221

EnicWczoraj przed południem założyłem nową pompę.

Dla potomnych:

0580314195 i 0580314196 według mnie to jest to samo. Te same pompy, numery pływaka, budowa, parametry pracy.

Pompa daje 3.8 bar-a.

I teraz uwaga: po wyłączeniu nowej pompy , ciśnienie na listwie paliwowej stoi sztywno powyżej 3 bar jak nie napisze już co!

W poprzedniej od razu spadało. Nieszczelność na 99% była na wbudowanym regulatorze ciśnienia, a dokładnie na jego uszczelnieniu. Po wyłączeniu pompy, zapewne paliwo cofało się do zbiornika.

Z racji na przebieg 170kkm postanowiłem wymienić całość z powodu filtra paliwa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności