Gość Dawid123 Opublikowano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 Wyłącznik w drzwiach wydaje się być ok jak go wcisnę brzeczek cichnie i lampki przygasają. Natomiast udało mi się ustalić, że ów przewód koloru popielato-żółtego o którym pisałem na początku-załączający przekaźnik to pin nr 21 w złączu X14 i znajduję się w wiązce jak w załączniku. Po krótkiej chwili nawet dało się wyczuć ze zrobił się ciepły. Wczoraj zostawiłem samochód z wypiętym przekaźnikiem, dzisiaj rano nie zapalił. Nie rozumiem tego kompletnie, proszę o jakieś wskazówki.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91625-opel-meriva-13cdti-2007r-przka%C5%BAniki-po-fotelem-kierowcy/page/2/#findComment-729990 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 Sprawdź pin 52 w module nadwozia . On idzie do pinu właśnie 21 we wtyczce X14. Ale kolor według schematu to brązowo-żółty   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91625-opel-meriva-13cdti-2007r-przka%C5%BAniki-po-fotelem-kierowcy/page/2/#findComment-729991 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid123 Opublikowano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 Tak jest mój błąd. Przewód jest koloru brązowo-żółty, czyli zgodnie ze schematem.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91625-opel-meriva-13cdti-2007r-przka%C5%BAniki-po-fotelem-kierowcy/page/2/#findComment-729992 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 Jeszcze raz wszystko do sprawdzenia w tych wiązkach co naprawiałeś. Jak są to końcówki na wtyczkach i załamaniach to ciężko takie rzeczy zrobić dobrze i estetycznie, jeśli są to przewody, które można polutować i można dać termokurczliwą rurkę to trzeba tak zrobić. Teraz jest tak, że chłód i wilgoć przenika przez wszystko i jak jest słabo zabezpieczone to zwarcie murowane. Jest jeszcze opcja uszkodzenia trwale akumulatora, wtedy wszystko zaczyna żyć własnym życiem. Ja przy rozładowanym aku miałem tak, że podświetlenie tablicy gasło po kilku minutach albo trzeba było jeszcze raz zamykać. Aku wpadł nowy to sporo problemów i błędów się samo rozwiązało.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91625-opel-meriva-13cdti-2007r-przka%C5%BAniki-po-fotelem-kierowcy/page/2/#findComment-729993 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid123 Opublikowano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 W tym samochodzie jest już trzeci aku, roczny dwa pozostałe , które były do testowania w innych samochodach działają prawidłowo. Ciężki orzech do zgryzienia ale myślę, że się uda. Chociaż to nie moja branża.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91625-opel-meriva-13cdti-2007r-przka%C5%BAniki-po-fotelem-kierowcy/page/2/#findComment-729994 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 Niestety ale kłania się przedzwanianie przewodów. Na początek ja bym sprawdził ten pin 21 i pozostałe piny z modułu czy nie ma przebicia i prąd w jakimś stopniu zasila ten przewód poza pinem 52 A potem reszta   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91625-opel-meriva-13cdti-2007r-przka%C5%BAniki-po-fotelem-kierowcy/page/2/#findComment-729996 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 Branża nie ma znaczenia, zawsze chęci i trochę wiedzy starczy. Jak już zabrałeś się za kolory wiązki to i z miernikiem dasz radę. Trochę cierpliwości i czasu potrzeba aby wiązkę dokładnie sprawdzić. Mi kilka razy udało się naprawić różne wiązki i kable, na pozór kabelek wygląda dobrze, a w środku przełamany i raz działa raz nie. Te całe moduły też potrafią zaskoczyć zaśniedziałymi pinami albo zimnymi lutami w obudowie.   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91625-opel-meriva-13cdti-2007r-przka%C5%BAniki-po-fotelem-kierowcy/page/2/#findComment-729997 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid123 Opublikowano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 Co do terminu "przedzwaniania przewodów" muszę się doszkolić:) Czyli ogólnie teraz należy dostać się do tego modułu i tam posprawdzać?   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91625-opel-meriva-13cdti-2007r-przka%C5%BAniki-po-fotelem-kierowcy/page/2/#findComment-729999 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 Ogólnie masz dany kolor kabla, w złączu przy module ma Pin X moduł nadwozia i Pin Y we wtyczce, ustawiasz miernik na sprawdzanie ciągłości obwodu i załączasz jeden kabelek z miernika pod Pin X, drugi pod Pin Y i masz już pewność do danego kabelka/przewodu, inna sprawa to pomiary napięcia i prądu na przewodach i odbiornikach. Nie wiem w jakim zakresie posiadasz wiedzę w tym temacie. Jest to proste i daje dużą satysfakcje, później to rutyna i magia dla innych   Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91625-opel-meriva-13cdti-2007r-przka%C5%BAniki-po-fotelem-kierowcy/page/2/#findComment-730000 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Dawid123 Opublikowano 12 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2021 To sprawdzę, czyli trzeba obczaić czy z modułu przewód biegnący do wtyczki na pinie 21 ma przejście? Cytuj Odnośnik do komentarza https://forum.opel24.com/topic/91625-opel-meriva-13cdti-2007r-przka%C5%BAniki-po-fotelem-kierowcy/page/2/#findComment-730001 Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.