antonGTC Opublikowano 26 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2021 w ubiegłym tygodni przy mrozie - 20 C samochód odpalałem na kable /aku odmówił/ i od tej pory brak ogrzewania. Sprawdziłem poziom płynu w zbiornczku i brak płynu a kilka dni wcześniej płyn na zimnym silniku był prawie pod max kreskę, jak zresztą w cześniej bo co jakis czas sprawdzam Jazda na krotkim odcinku ok 2 km ale przedtem nabieral temp i leciało ciepłe powietrze. Wyczytałem że płyn sie kurczy na takim mrozie ale czy nie wrociłby przy o -1-0 stopni C powietrza do normalnego poziomu w zbiorniczku? Nic sie nie zapala na desce ze mały poziom płynu. Czy może miał ktoś podobny problem ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 26 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2021 Nigdy aż tak płyn nie zmniejsza objętości Ogrzewanie? może być problem z silniczkiem od klapki. Poczytaj na forum było o nim pisane. Ale jeżeli nie masz płynu to co ma grzać? Dolej go do pełna i obserwuj co Ci rozwaliło w układzie chlodzenia   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 26 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2021 Raczej mało możliwe żeby z poziomu Max zniknął całkowicie ze zbiorniczka. Gdzieś jest wyciek albo wciąga płyn i spala. Trzeba dolać przejechać się 10-15km i później szukać, obserwować temperaturę silnika i w razie czego mieć na dolewkę jak by szybko znikał. Czujnik poziomu płynu może nie zadziałać, mógł się zastać/uszkodzić/przymarznąć. Jeśli nie ma przelewu na zbiorniczku po dolaniu płynu to mogła paść pompa wody.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonGTC Opublikowano 27 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 Dziękuję za pomoc. Jednak pompa - dolałem do zbiorniczka płynu to wszystko wyleciało strumyczkiem od strony rozrządu. Spytam może jakiej firmy pompę wody polecacie?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 INA   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WariatPSM Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 Jak rozrząd jest na pasku i ma już trochę nalatne, to warto wymienić cały komplet. Podobna praca będzie wykonana przy wymianie pompy. No chyba, że jest jakoś sprytnie to rozwiązane konstrukcyjnie.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafalgrzegorz Opublikowano 27 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2021 Pompa wody w 1,7 cdti chyba jest na pasku osprzętu, więc można ją wymienić bez ruszania rozrządu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antonGTC Opublikowano 28 Stycznia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2021 dokładnie pompa wody jest w tym silniku na na pasku osprzętu, przy okazji wymienie napinacz paska z rolką bo ostanio cos cyka czasem. Spytam jeszcze czy dobrze znalazłem ze d o1.7 cdti ISUZU wchodzi 6,8 L płynu chłodniczego ?   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.