Skocz do zawartości

Korekty wtryskiwaczy interpretacja


Marcin 83

Rekomendowane odpowiedzi

Też tak zewnętrznie nie jesteś w stanie ocenić do końca katalizatora i DPFa. Rurkę jak najbardziej wyczyść i wstrzymaj się z serwisem. Może to kwestia nieodpowiedniego ciśnienia poprzez zapchaną rurkę. Co do DPFa przy jego zatkaniu mogłaby się różnic temperatura spalin z czujników. Wydaje mi się, że przy zapchanym nie jest w stanie jakoś bardzo się rozgrzewać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Marcinie i jak efekty z wtryskiwaczami? Zauważyłem u siebie że również zaczęły klepać podczas obciążenia ale tylko jeżeli jest na zewnątrz ładna pogoda z wysoką temperaturą. W chłodne dni oraz na biegu jałowym cisza. I który preparat liqui Moly użyłeś? Chciałbym dolać do baku, bo obroty zaczęły dodatkowo falować, a skoro mam nowy zawór scv to zakładam że może wtryski trzeba oczyścić. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj. Ja wlałem liqui moly spulung. Zmiany na słuch były kolosalne i praktycznie natychmiastowe. Wtryskiwaczy nie wyciagalem. Czyscilem cały dolot wraz z egr , przepustnicą, intercoolerem i kolektorem.

Po tych czynnosciach auto chodzi poprawnie. 

IMG_20210414_143911.jpg

Srednia spalania z okresu niecałych 3tys to 5.0 wczesniej bylo 5,2. A w okresie problemow z częstym wypalaniem 5,6 . Dane z komputera

 

20210414_143300.jpg

No i wypalanie teraz jest w zaleznosci od jazdy czy samo miasto czy wiecej tras 300-600km. Uzyskuje tez wyższa temperature wypalania

Screenshot_20210414-142629.png

To z dzisiejszego wypalania

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego używałem w volvo i akurat różnicy nie zauważyłem. Obecnie wlałem do baku niby mocniejszy. Zobaczymy ponieważ tak jak u Was stuki są oraz znowu zaczął falować pomimo nowego scv, a także wpada w wibracje. Dziś jest na czyszczeniu dpf, obecnie wypalanie co ok 500 km i trwa podobno ok 7 min. Zobaczymy po czyszczeniu. 

Screenshot_20210419_092118_pl.allegro.jpg

Edytowane przez pablo9876

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie mogę prosić o interpretację wtryskiwaczy. Auto obecnie po czyszczeniu dpf. 

IMG_20210419_161835.jpg

Edytowane przez pablo9876

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wlasnego doswiadczenia Ci napisze ze piezoelektryczne sprawdzisz tylko na stole. Na pierwszym cylindrze jest wartość której jeszcze nie widzialem na żadnym porównywanym wtryskiwaczu. Czy to na cieplym czy na zimnym silniku. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarówno na ciepłym jak i na zimny przybliżone wartości. Człowiek od dpf podejrzewa że jest możliwość zapchanego wtrysku, ale specem nie jest. Zakładem że to jest powodem wibracji przy rozruchu w jakie wpada auto. Po czyszczeniu dpf auto ciszej pracuje i ma lepszą dynamikę. Polecam każdemu. 

Edytowane przez pablo9876

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności