Skocz do zawartości

Korekty wtryskiwaczy interpretacja


Marcin 83

Rekomendowane odpowiedzi

Siemka. Jak interpretować te korekty? Na biegu jałowym na rozgrzanym silniku.

A17DTS 130 kucy wtryskiwacze Denso

Cyl 1 -      0,75

Cyl 2 -      0,39

Cyl 3-       -0,22

Cyl 4-       -0,63

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się że powinny być jak najbliżesze zera.

2 i 3 by był ale pierwszy i czarty mają dużą rozbieżność.

Ale to już lepsi się muszą odezwać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno jak na minusie jest to podlewaja. Chce porównać moje korekty z innymi. Lub dorwac katalogowo jak to wygląda, jest to pierwszy czy isc w strone wtryskiwaczy czy czegos innego. Za czesto mi sie na krótkich trasach dpf wypala

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy najgorszy. Najmniejszy wydatek ma paliwowy. Drugi też lichy. Jak zaciągniesz mocno ręczny, dodasz gazu tak na 2000-2500 i tak trzymając zaczniesz popuszczać sprzęgło z pierwszym.wbitym biegiem to zaczyna silnik klepać?  Jakby młotem po głowicy walił? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jesli jade i mocno mu depne to jest stuk jak zawory. Bez obciążenia na jałowym ciepły czy zimny brak tego klepania. Na Pw wyslalem Ci jakie na zimnym sa. Po 22 dodam korekty kolegi z tego samego motora z ciepłego i zimnego. Po rozwiazaniu problemu utworze nowy temat z opisem co , dlaczego i jak

Edytowane przez Marcin 83

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U kolegi na zimnym:

1.            -0,17

2.            0,89

3.            -0,98

4.            0,25

 

U kolegi na cieplym:

1.            -1,41

2.             -1,55

3.              1,2

4.              1,75

 

A u mnie na zimnym:

1.     -0,5

2.      1,69

3.      0,88

4.      -2,08

 

U mnie na ciepłym:

1.      0,75

2.      0,39

3.      -0,22

4.      -0,63

 U kolegi wypalanie w normie, brak stukania przy obciazeniu.

 Czy w tych piezoelektrycznych korekty sa jakas wykładnia? 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra. Zapadła decyzja. Wtryskiwacze idą na straty. A co za tym idzie zabieram sie za ich wyciagniecie. Ale najpierw sprawdzimy skuteczność środków do czyszczenia wtryskiwaczy.Nigdy tego nie używałem opinie sa różne.  Przed wyciagnieciem zapodam mu dawke specyfiku i zobaczymy czy będą jakieś efekty. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W obiegu zamkniętym zrób na wezykach. Są różne preparaty ale kolega mi mówił kiedyś że do czyszczenia gaźników jakiś specyfik do pił spalinowych husqvarny. Jeszcze ponoc top tec 2000 jest całkiem całkiem. Z pół litra specyfiku + litr ropy. Obieg zamknięty i gaz na 3000 obr u niech tak chodzi aż całość wypali. Ponoć cuda robi. 

 

  • Upvote 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Liquy moly juz do mnie jedzie. Na cuda nie licze. Bardziej ciekawostka. Zapodam prosto w obwód, odołączę pompe w baku i jak nie zaciagnie prosto z puchy to przez pompke zewnętrzna zrobie obieg

Edytowane przez Marcin 83
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności