Skocz do zawartości

Combo C 1.3 CDTI - Tempomat


Rekomendowane odpowiedzi

To weź kup ze 2 metry przewodu 0, 5 mm, polutuj, zaizoluj. To nie problem przecież.... 

Edytowane przez peplunio

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, peplunio napisał:

Tak też zrobiłem, zrobiłem nowy kabel 0,5 i niestety nie się nie zmieniło, wciąż nie działa. Chyba jestem zmuszony olać temat, bo po prostu się w tym samochodzie nie da albo problem leży w innym miejscu. Teraz jak patrzę błędy silnika to cały czas jest obecny Błąd interfejsu tempomatu P1565

A w błędach nadwozia jest B3794 Wysoki sygnał wejściowy tempomatu

W dniu 25.02.2022 o 12:53, peplunio napisał:

 

Edytowane przez biskvp
Dodatek

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to gdzieś brakuje kawałka wiązki/kabelka.

 

W zafirze A brakowało dosłownie pół metra we wiązce , brakowało trzech kabelków, a niby wszystko było gotowe i powinno działać.

Posprawdzaj jeszcze raz zgodnie ze schematem, na pewno znajdziesz błąd.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, ja37 napisał:

No to gdzieś brakuje kawałka wiązki/kabelka.

 

W zafirze A brakowało dosłownie pół metra we wiązce , brakowało trzech kabelków, a niby wszystko było gotowe i powinno działać.

Posprawdzaj jeszcze raz zgodnie ze schematem, na pewno znajdziesz błąd.

Tylko problem jest taki że ja mam silnik Z13DTJ i na tym schemacie wszystko wygląda inaczej niż u mnie i średnio rozumiem jak to się ma w moim.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale że co? Inaczej masz jak w schematach? Dziwne to trochę. Możesz jeszcze zajrzeć do wtyczki sterownika silnika, czy w pinie 22 wtyku x47 faktycznie jest kabelek cienki szary. Bo może nie ma... Nie ma cudów, gdzieś nie ma kawałka instalacji... 

Edytowane przez peplunio

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję serdecznie Panowie za zaangażowanie i pomoc, która doprowadziła mnie do uruchomienia tempomatu :rolleyes: Winowajcą całego zamieszania okazał się być czujnik sprzęgła który słabo siedział w tym gnieździe przez co pedał sprzęgła nie dotykał go przez co zachowywał się jakby cały czas sprzęgło było wciśnięte. Okazuje się, że kiedy pedał jest w pozycji zero to wtedy guzik musi być wciśnięty, a kiedy wciskamy sprzęgło przycisk odchodzi. Teraz wszystko działa jak należy, jeszcze raz dzięki.

 

Pozdrawiam

 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież pytałeś na początku tego wątku czy czujnik sprzęgła dobrze leży i wrzuciłeś jego zdjęcie jak siedzi w gnieździe. I odpisałem Ci, że musi być tak umieszczony, aby przy nie wciśniętym pedale sprzęgła był całkiem wciśnięty. A na zdjęciu widać, że nie jest wciśnięty do końca. Nie sprawdziłeś tego na początku, stąd Twoje problemy. Ale dobrze że  tam zajrzałeś ponownie i cel został ostatecznie osiągnięty, tylko nerwy nie potrzebne.... 

Edytowane przez peplunio
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności