peplunio Opublikowano 29 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2022 Raczej nie da sie jej wsunąć od przodu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 29 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2022 Pokrywę trzeba zdjąć , wyczyścić i wymienić uszczelki. Ale pierwsze bym pomierzył kompresję   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silos Opublikowano 29 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2022 Pytanie tylko czy tą uszczelkę jaka jest pokazana poniżej włożę bez ściągania łańcucha i napinacza aby nie rozregulować rozrządu.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 29 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2022 Niestety nie   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silos Opublikowano 30 Marca 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Witam i dziękuję za odpowiedzi. Jeżeli obowiązkowe jest zdjęcie łańcucha rozrządu oraz poluzowanie napinacza jak zabezpieczyć rozrząd przed jego zdjęciem ? Czy po prostu flamastrem w kilku miejscach pooznaczać miejsca styku z kołami zębatymi na górze i na dole oraz przed zdjęciem łańcucha zablokować koła zębate jakimś klockiem drewnianym, blokującym jakikolwiek ruch ? Może jest jakaś instrukcja w tym celu ? Dziękuję za odpowiedzi. M.K.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022 Słyszałeś kiedyś o blokadach rozrządu? To będzie lepsze, niż klocek, czy mazak.   1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 30 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2022   1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
silos Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Dziękuję za odpowiedzi. Z uwagi na to, że na jednorazową naprawę nie opłaci mi się kupować całego profesjonalnego zestawu do blokady mam tylko zapytanie na koniec. Jaka musi być średnica końcówki pręta do blokady na dole wału (do włożenia w odpowiedni otwór) oraz czy płaskownikiem o grubości 2/3mm zablokuję z prawego boku razem wałki rozrządu ? Pytam na wypadek gdyby po zdjęciu napinacza i dwóch ślizgów przez przypadek spadł mi łańcuch z trzech trybów przy wsuwaniu uszczelki pokrywy rozrządu w tym silniku. Dziękuję za odpowiedź.   Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adam1954 Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2022 1 godzinę temu, silos napisał: Z uwagi na to, że na jednorazową naprawę nie opłaci mi się kupować całego profesjonalnego zestawu do blokady A więc z uwagi na to daj więc do mechanika. W taki sposób możesz więcej zaszkodzić jak pomoc   1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ja37 Opublikowano 1 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2022 2 godziny temu, silos napisał: nie opłaci mi się kupować całego profesjonalnego zestawu do blokady Kup pół? Drutować to można było z 15 lat temu, teraz taka procedura jest w ch.....j nieopłacalna. Producenci silników sie dobrze o to postarali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.