Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość kondzio951

Z tyłu do pokrywy idzie rurka od odmy, sprawdź może ona. Jest na zawleczke. Jeśli wszystko odkręcone to trochę więcej siły i ma zejść 

Jeśli chodzi cały czas jak diesel to KZFR będą do wymiany. Pozdrawiam 

 

  • Odpowiedzi 74
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Nie zgadzam się. To auto ma twarde szklanki. Jak luzy się porobiły na zaworach, to będzie klepał jak diesel łudząco przypominając KFZR.

 

Gość kondzio951

To prawda, zgadzam się z Tobą. Trzeba po prostu zweryfikować to :)

Jeśli auto posiada LPG to powinno się co 30k km sprawdzić luzy zaworowe w innym przypadku chyba co 100k km

 

2 minuty temu, kondzio951 napisał:

w innym przypadku chyba co 100k km

150kkm

 

Auto nie ma LPG. Co do klepania jak diesel.. to w sumie możecie zweryfikować na video czy robi tak czy nie i mi ewentualnie powiedzieć to będę myślał co dalej. Napisałem tak bardziej w formie żartu, ale ja diesla nigdy nie miałem i wiem tylko tyle, że diesle klepią mocno (jak traktory). 

Edytowane przez xaoo

 

Gość kondzio951

Na moje ucho ciężko stwierdzić. Możesz podjechać do mechanika żeby sprawdził luzy zawodowe albo sam za pomocą szczelinomierza. Jak zrobisz to szybko to być może nie będziesz musiał wymieniać uszczelki pod pokrywa bo jest nowa i nie stwardniała jeszcze  ?

 

16 godzin temu, xaoo napisał:

to w sumie możecie zweryfikować na video czy robi tak czy nie

Przez filmik nie można powiedzieć dokładnie .

Sam weź stetoskop i wtedy znajdziesz gdzie jest największe nasilenie hałasu 

 

  • 1 rok później...
W dniu 27.08.2022 o 16:30, xaoo napisał:

Auto nie ma LPG. Co do klepania jak diesel.. to w sumie możecie zweryfikować na video czy robi tak czy nie i mi ewentualnie powiedzieć to będę myślał co dalej. Napisałem tak bardziej w formie żartu, ale ja diesla nigdy nie miałem i wiem tylko tyle, że diesle klepią mocno (jak traktory). 

 

I wiesz co było problemem ze klepał tak jak diesel? Mam to samo..

 

  • 7 miesięcy temu...

Witam mam problem z czujnikiem położenia wałka rozrządu a mianowicie na starym czujniku samochód nierówno pracuje i poszarpuje brak mu dynamiki zakupiłem czujnik delphi samochód odżył wruciła moc lepsza praca lecz nie na długo po kilkunastu kilometrach jazdy całkiem odcina moc i jest lipa odłączam akumulator resetuje się wszystko samochód znów dobrze pracuje a po jakimś czasie znów odcina moc podłączam stary czujnik i takiej sytuacji nie ma czy wie ktoś o co chodz...?

 

Ople słabo przyjmują zamienniki czujników  Kilkukrotnie się o tym przekonałem 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności