Skocz do zawartości

Podszarpywanie przy hamowaniu silnikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Nikt Cię nie ochrzania.

Sonda ma podgrzewanie po to aby lepiej pracowała.

Podgrzewanie się załącza podczas pracy aby utrzymywać jej optymalną temp.

Nie ma się co dziwić że masz błąd za wysokiego napięcia na drugiej sondzie.

Powinno być max 1000mV  a Ty masz 3800mV

Moim zdaniem masz uwalony sterownik silnika.

Musisz zmierzyć czy takie napięcie wychodzi ze sterownika silnika

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 39
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowane grafiki

Spoko. Bardziej nawiązuje do tego forumowicza "ja" ale to szczegół. Mam multimetr więc nie ma problemu . Tylko w jaki sposób i rozumiem że na tym 40 pinie ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dużo pisania .

Podałem Ci gdzie są schematy i opisy błędów oraz co i jak sprawdzać.

Ściągnij z chomika ,zainstaluj i pytaj jak będziesz miał problem w poszukiwaniu opisów

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program już mam ściągnięty ale nie umiem tej maszyny wirtualnej ogarnąć . Tam trzeba mieć obraz windows np xp i zainstalować w wirualnej maszynie ?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przykładowo virtualbox i win 7 ale 32 bitowa wersja musi być , oczywiście xp też i też oczywiście 32bitowy i  w nim instaujesz TISa.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No rozumiem . Ale jakoś nie mogę zajarzyc o co w tym chodzi. Może jakiś dobry manual ktoś ma podesłać do obsługi tego virtual boxa? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm google twoim przyjacielem

Ogólnie po instalacji virtualboxa wybierasz nowy system i w nim zależnie co instalujesz czy xp czy 7 32bitową i w zasadzie tyle, dodatkowo tylko po kreatorze montujesz obraz iso żeby z niego startował system do instalacji i tyle.

Możesz przestawić ilość rdzeni ale na defaulcie też dasz radę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oks. A apropo adam1954 . Mam też astrę h z identycznym silnikiem. Może na początek warto podmienić sondę i sprawdzić czy takie same wskazania będą na innej sondzie? Tam też jest grzanie uwalone ale ogólnie pracuje . Bo nie wiem może wina leży po stronie nowej sondy (aczkolwiek pasuje do tego silnika/samochodu). Szukałem po nr części i nie mogę nigdzie znaleźć jaki voltarz ma ta sonda Delphi .... 

Bo przy takim napięciu i tą sondę szlak trafi jak jest 1V - woltowa 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym przypadu to nic nie pomoże. Sonda pracuje na takim napieciu jakie dostaje. Dostaje 3 razy wieksze . Czyli jakieś przebicie na wiązce lub sterownik silnika. Zajmij sie tym. Nie trać czasu na zabawy

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra. Będę dłubał/szukał. Już koleżka szpilki ma jakieś specjalne mówił że pożyczy. Jak pomierze od razu dam znać tu na forum . Dziękuję i doceniam zainteresowanie no i przede wszystkim chęć pomocy 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności