Skocz do zawartości

Błąd p0234 problem z rozwiązaniem


Gość lmazur

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Od miesiąca borykam się z pewnym problemem a mianowicie podczas jazdy na IV lub V biegu i przekroczeniu około 3 tys obrotów auto przechodzi w tryb serwisowy, gaśnie turbina i auto jedzie jak muł. Po wizytach u kilku mechaników nic z ich oględzin nic nie wynikało. Dziś po wizycie w ASO Opla stwierdzono błąd p0234. Turbina podobno przeładowuje silnik przy około 2900 obrotów. Sprawdzono wszystkie przewody, zawór regulacji turbo, czujnik ciśnienia ładowania, wgrano od nowa oprogramowanie silnika i dalej nic. Turbina sprawdzona około miesiąca temu wyczyszczona geometria. Co sądzicie o tym problemie ?? Dziś nie sprawdzono niestety elektrozaworu turbosprężarki czy on może być przyczyną moich problemów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Rafcio_76

Witaj

 

Mam ten sam błąd i ten sam problem... Trzy serwisy i trzy opinie od regeneracji turbiny po wgranie nowego softu... :(

 

 

Witam

Od miesiąca borykam się z pewnym problemem a mianowicie podczas jazdy na IV lub V biegu i przekroczeniu około 3 tys obrotów auto przechodzi w tryb serwisowy, gaśnie turbina i auto jedzie jak muł. Po wizytach u kilku mechaników nic z ich oględzin nic nie wynikało. Dziś po wizycie w ASO Opla stwierdzono błąd p0234. Turbina podobno przeładowuje silnik przy około 2900 obrotów. Sprawdzono wszystkie przewody, zawór regulacji turbo, czujnik ciśnienia ładowania, wgrano od nowa oprogramowanie silnika i dalej nic. Turbina sprawdzona około miesiąca temu wyczyszczona geometria. Co sądzicie o tym problemie ?? Dziś nie sprawdzono niestety elektrozaworu turbosprężarki czy on może być przyczyną moich problemów.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj

 

Mam ten sam błąd i ten sam problem... Trzy serwisy i trzy opinie od regeneracji turbiny po wgranie nowego softu... :(

 

 

Witam

Od miesiąca borykam się z pewnym problemem a mianowicie podczas jazdy na IV lub V biegu i przekroczeniu około 3 tys obrotów auto przechodzi w tryb serwisowy, gaśnie turbina i auto jedzie jak muł. Po wizytach u kilku mechaników nic z ich oględzin nic nie wynikało. Dziś po wizycie w ASO Opla stwierdzono błąd p0234. Turbina podobno przeładowuje silnik przy około 2900 obrotów. Sprawdzono wszystkie przewody, zawór regulacji turbo, czujnik ciśnienia ładowania, wgrano od nowa oprogramowanie silnika i dalej nic. Turbina sprawdzona około miesiąca temu wyczyszczona geometria. Co sądzicie o tym problemie ?? Dziś nie sprawdzono niestety elektrozaworu turbosprężarki czy on może być przyczyną moich problemów.

U mnie wgranie nowego softu nic nie pomogło problem jak występował występuje dalej. Być może w tym tygodniu uda mi się znaleźć elektrozawór na podmianę, robiłem też czyszczenie geometrii w turbinie również nic nie pomogło

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość seweryn82

Do wymiany elektrozawór podciśnienia - ewentualnie jeśli masz szczęście to spadł ci tylko wężyk pomiędzy zaworem turbiny a alektrozaworem obok akumulatora. W moim przypadku dokładne przeczyszczenie elektrozaworu podciśnienia pomogło. Możesz zamienić elektrozawory podciśnienia między sobą i zobaczysz co się zmieni. Jednak nie piłuj silnika wtedy za bardzo

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do wymiany elektrozawór podciśnienia - ewentualnie jeśli masz szczęście to spadł ci tylko wężyk pomiędzy zaworem turbiny a alektrozaworem obok akumulatora. W moim przypadku dokładne przeczyszczenie elektrozaworu podciśnienia pomogło. Możesz zamienić elektrozawory podciśnienia między sobą i zobaczysz co się zmieni. Jednak nie piłuj silnika wtedy za bardzo

zgadza się wymiana elektrozaworu w moim wypadku pomogła... problem rozwiązany

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

padniety albo elektrozawór albo turbina ma dość, u mnie akurat zawór był ok natomiast geometria się zacinała, czyszczenie czesto nic nie pomoże, tylko regeneracja lub wymiana na nową...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

zgadza się wymiana elektrozaworu w moim wypadku pomogła... problem rozwiązany

 

mam taki sam problem wobec tego pytanie ile kosztuje taki zawór

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 3 lata później...
Gość ziuteklutek

Podepnę się. Gdzie znajduje się zawór turbiny i jak go wyczyścić? Czy jest możliwość że blokuje przepustnice? Wyskakuje mi ten sam błąd podczas trzymania auta na stałych obrotach powyżej 2800obr, przyspieszając mogę kręcić nawet do 5000obr i nic nie wyskakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności