Skocz do zawartości

Sterownik pompy? czy Pompa?


Gość Adam0611

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Adam0611

Szykuj juz 2000 zl+ na regeneracje calej pompy. VP 44 siedzi nie tylko w Oplu i w 99% przypadkow konczy sie regeneracja pompy. Ale to Twoja decyzja.

tyle nie mam na chwile obecną najpierw zacznę od sterownika jak to to to ok jak nie to pompę zregeneruje.

Większość osób które zajmują się naprawą tego typu kantuje klienta że to wina pompy i sterownika i regeneracja całej pompy jest potrzebna

a w większości przypadków wystarczy tylko sterownik.

Dla serwisów tego typu regeneracja całej pompy to spora kasa na zarobek więc dla tego tak gadają zamiast tylko zrobić sterownik.

Wiadomo lepiej całą pompę regenerować od razu ale jak dla mnie to połowa wartości auta więc jak dla mnie nie opłaca się.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 35
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Gość MarcinSkaza

Zinformacji jakie zgromadziłem podczas naprawy swojej pompy wyraźnie wynika że uszkodzenie elektroniki pompy wynika z mechanicznego uszkodzenia pompy. Tak więc jeśli padła elektronika to musiała paść też sama pompa. I w tym przypadku wymiana elektroniki nic nie da i napewno nie skończy sie na 700 zł.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Adam0611

Zinformacji jakie zgromadziłem podczas naprawy swojej pompy wyraźnie wynika że uszkodzenie elektroniki pompy wynika z mechanicznego uszkodzenia pompy. Tak więc jeśli padła elektronika to musiała paść też sama pompa. I w tym przypadku wymiana elektroniki nic nie da i napewno nie skończy sie na 700 zł.

Znam paru kolegów którzy sprowadzają auta i jeśli chodzi o ople to jak widzą że kręci normalnie a nie zapala to kupuja w ciemno bo wiedzą że to sterownik w 90 % zawsze trafiają robią sterownik i jest ok w 1 na kilka aut zatarty jest tłoczek w pompie ale to rzadko.

Ale zobaczymy co u mnie siedzi jak by co przygotuje się na więcej kasy dzięki za informacje pozdrawiam jak by co napisze co było :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wszystkim sie zgodze....jest jednak jedno ALE. Sterownik pali sie z powodu zacierajacego sie tloczka (w 90 % ). Po naprawie sterownika samochod najczesciej odpali....zrobi jednak po takie naprawie 10,100 a moze 1000 km i tloczek znow stanie....Zadaj sobie pytanie, czy stac Cie teraz na naprawe za 700 zl i w najblizszej przyszlosci kolejne 2000+ za regeneracje calej pompy?

 

 

Ja tez pokusilem sie na naprawe samego sterownika w swoim samochodzie- mnie kosztowalo to zaledwie 2 zl i 3 godziny poswiecone na montaz/demontaz sterownika. Po tygodniu wyciagalem cala pompe w celu regeneracji.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MarcinSkaza

I to samo pisałem wcześniej. Elektronika nie siada sama z siebie lecz z powodu uszkodzenia mechanicznego. Tak więc tak czy inaczej skończy sie na regeneracji pompy, jeśli nie całej to chociaż częściowej tak jak u mnie.....(zatarta tulejka kąta wtrysku co w efekcie spaliło elektronike):-) I nikt mi nie powie że wymiana elektroniki przyniesie długotrwały efekt...:-/

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Adam0611

nie stać mnie nawet na regeneracje całej pompy jak na razie więc jestem w kropce

Wymiana tego tłoczka to coś skomplikowanego?samemu idzie to zrobić?czy trzeba potem regulować pompę.

bo rozrząd muszę rozebrać żeby pompę wyciągnąć a do samego sterownika nie muszę tylko korektor rurki i wąż od turbiny.

I ten sterownik jest na górze i go może zrobić ten elektryk bo robi to nie raz ale czy pompe całą wywali i zregeneruje to nie wiem czy tym się zajmuje muszę zapytać kumpla

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Adam0611

500 sterownik plus laweta i paliwo razem ok 700 po zrobieniu sprawdza w aucie czy jest ok podpina kompa .

Znasz kogoś z neta kogo możesz polecić?jak tak prosze o link

jak zrobili by mi sterownik na allegro i przyślą co dalej musze kodować go czy zakładam i jade?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość MarcinSkaza

Kolego do wymiany tłoczka trzeba rozebrać całą pompę a do tego jest potrzebny stół pobierniczy który kosztuje ładnych pare złotych. Po wymianie musisz ustawic początkowy kąt wtrysku i poprawnie ustawic rozrząd. Potem odpowietrzanie i wszystko powinno być git:-) Sam raczej nie dasz rady:-) Ja bym kolego oddał to normalnie do warsztatu bo pomimo że mi naprawiano elektronike a nie wstawiono nowej dostałem rok gwarancji na naprawę pompy. Skąd jesteś kolego???

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę. Polityka prywatności